Gå til innhold

Så glatt Skavlan er blitt i fjeset

Anbefalte innlegg

Ja, det også. Og så skriker hun sånn og _legger_ sånn _trykk_

_på_ hvert_ eneste_ord_hun_sier_akkurat_som_alt_hun_sier_ er_grusomt_dødsviktig_.

LOL:-) Ja, hun er sånn:-) Dama er glup og oppegående, men veldig intens i stilen. Jeg gikk fra programmet da hun flettet inn legningen sin i et eller annet langt resonnement. Jeg forlot programmet med et gjesp:-)

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletiden

LOL:-) Ja, hun er sånn:-) Dama er glup og oppegående, men veldig intens i stilen. Jeg gikk fra programmet da hun flettet inn legningen sin i et eller annet langt resonnement. Jeg forlot programmet med et gjesp:-)

Jeg vet ikke om hun er så inteligent egentlig jeg. Synes bare hun siterer det som står i media, sagt av andre. Forskjellen er at hun snakker_MED_MYE_STØRRE_BOKSTAVER_.

Hun fikset ikke jobben som justisminister særlig lenge heller.

Har ikke orket å lese noen av bøkene hennes.

Hm. Jeg tenkte det samme, men jeg får ikke helt bestemt meg for hva han har gjort. Han har i hvert fall ikke tatt botox i panna, for der har han fortsatt lyspæreriller, men _underdelen_ av ansiktet var litt merkelig. Han har fått samme type uttrykksløst ørneaktig øyeparti som David Beckham, samt et litt snodig smil som ikke når øynene. Tør jeg gjette på en god dose botox overalt nedenfor øyenbryna? Jeg gjør det.

Jeg vet ikke om hun er så inteligent egentlig jeg. Synes bare hun siterer det som står i media, sagt av andre. Forskjellen er at hun snakker_MED_MYE_STØRRE_BOKSTAVER_.

Hun ble jo syk akkurat da hun ble justisminister da...Jo, hun har et klart og lyst hode- det er jeg ikke i tvil om:-)

Hm. Jeg tenkte det samme, men jeg får ikke helt bestemt meg for hva han har gjort. Han har i hvert fall ikke tatt botox i panna, for der har han fortsatt lyspæreriller, men _underdelen_ av ansiktet var litt merkelig. Han har fått samme type uttrykksløst ørneaktig øyeparti som David Beckham, samt et litt snodig smil som ikke når øynene. Tør jeg gjette på en god dose botox overalt nedenfor øyenbryna? Jeg gjør det.

Lyspæreriller!!!

LOL!

Annonse

Men bøkene er faktisk veldig gode :)

Gjest Nickløsheletiden

Mulig, men nå leser jeg ikke særlig mye krim i det hele tatt:-)

Annonse

Det la jeg ikke merke til, men det jeg la merke til og det har jeg lagt merke til tidligere også forsåvidt er at Anne Holt er ei forferdelig slitsom dame. For lyst til å skru av lyden på tv`n når hun prater.

Hun er altfor teatralsk, synes jeg. Kan muligens skyldes at hun har lagt helt om til Oslo-dialekt, og snakker dette på en bittelitt anstrengt måte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...