Gå til innhold

Forskjellig seksuelle interesser

Anbefalte innlegg

Gjest forever74

Min kone og jeg har opp gjennom årene gått hver vår vei når de gjelder de seksuelle interessene. Fra å være litt spontan og vågal så har hun gått til å være forutsigbar og A4, mens jeg kunne tenkte meg både det ene og det andre. For å nevnte noe så har jeg blant annet luftet trekant med både hun og han, analsex, foto og filming.

Når vi har sex så kjeder meg rett og slett. Jeg har flere gang luftet mine ønsker, men møte en lunken interesse hver gang.

Noen som har opplevd denne situasjonen hvor man går hver sin vei når det kommer til seksuelle interesser, og hva gjør evt dette med forholdet på sikt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353756-forskjellig-seksuelle-interesser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Jeg har flere gang luftet mine ønsker, men møte en lunken interesse hver gang.

''

Kanskje du "maser" litt for mye om variasjon? Hvis det er slik at man hele tiden møter ønsker på å gjøre ting annerledes blir man lett litt frustrert og kjører på det man vet fungerer sånn nogenlunde. Ikke luft alle dine ønsker på en gang, men ta en ting om gangen. Og så kanskje ikke duskulle vente på at hun tar initiativet, men være litt impulsiv selv. Ikke diskutere samleie på forhånd men ta initiativ til variasjoner underveis selv, og dessuten være lydhør for hva partneren liker. Og personlig vil verken partnerbytte eller analsex være det jeg tente mest på hvis vi allerede slet med den seksuelle delen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...