Gå til innhold

Mindre pen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prøv du og :)

Ved å fokusere på det som er bra med deg.

Er du intelligent, bruk det du har i huet.

Skjønnhet forfaller, det gjør ikke det du har i huet - så fort i alle fall, med mindre man tenker på Alzheimer ;-)

Vær god mot menneskene rundt deg. Spiller ingen rolle om du er beautyqueen om du behandler folk som dritt. Koselige mennesker liker vi, og da spiller det ikke noen rolle om du er stygg eller pen.

Vær glad i deg selv. Se deg selv i speilet hver dag og si: Steik så deilig jeg er!

Til slutt vil du tro på det.... :D

Man kan alltids forbedre det man allerede har, gjøre det beste ut av det, selv om en ikke ser ut som noen supermodell. Vet ikke om du er mann eller dame,

men også menn kan gjøre litt med utseendet sitt.

F.eks. er du overvektig kan du kanskje klare slanke deg litt? En veltrent kropp er penere enn en dvask sofagris kropp....

er du bleik ser du faktisk slankere og sunnere ut med brun hud,

gå til hudpleiesalong, få skikkelig behandling, voks legger osv og prøv selvbruning...

Har du sett Britney Spears? Hun ser faktisk ikke så pen ut når hun ikke får gjort alle disse tingene! Da er hun blek, dvask, har dårlig hår, dårlig hud osv..

Lev sunt, man ser på huden hvordan man lever. Drikk mye vann, spis regelmessig og fiberrikt. Vær nøye med riktig hudpleie og rens av huden.

Gå til frisør, få en ny hårfarge, ny frisyre som kler ansiktet, det er et under hva riktig hår kan gjøre - selv for "stygge" folk.

Klær - det å ha klær en kler og som passer ens stil vil også få deg til å se penere ut.

Gange... riktig gange får deg faktisk til å se mer elegant og pen ut, høyere, slankere osv... Øv deg foran speilet, skuldrene bak, trekk inn magen...

Er du kvinne kan høye hæler gjøre magi :)

Jau, dette var bare noen råd på veien.

Ikke fokuser så mye på at du er stygg.

Jeg er selv ingen fotomodell, men gjør det beste ut av det jeg har :-)

Trives med meg selv og har lært å bli glad i meg selv, en deilig følelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353758-mindre-pen/#findComment-3032497
Del på andre sider

Gjest babel bimbo

Jeg tror man vil akseptere seg selv uansettutseende hvis man har selvtillit og selvfølelse nok. Du bør legge mer vekt på dine gode sier, da tenker jeg ikke på utseende, men tenk på hva du er god på og hva du er intressert i. Omgi deg med folk som setter pris på deg som den du er. Og pass på at du holder god hygiene og gjør det beste ut av ditt utseende. Jeg tenker aldri at folk som er velstelte og pene i klærne er stygge. Jeg har et par naboer jeg tenker virkelig er stygge, men det er fordi de virkelig gir f i sitt utseende. Det er så synd, trist å se. Bustete hår, grå joggebukser med permanentknær, og baggy t-shirts med reklame på kan du gå med hjemme. Går du alltid slik vil du få et negativt syn på deg selv om ansiktet blir trist. Unn deg selv frisørtime og noen nye klær.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353758-mindre-pen/#findComment-3032577
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...