Gå til innhold

Analsex-vil så gjerne...

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min prøvde oss på analsex igår etter "vanlig" sex.Det gikk ikke så veldig bra.Vi har prøvd flere ganger før,men jeg syns hver gang at det blir vondt.Kjenner jo også at det føles godt,så vil gjerne prøve igjen.Han er ganske stor,det er kanskje et problem?Er det noe vi kan gjøre for at det skal føles bedre(for meg)?

Jeg er 24 og han er 39 hvis det har noe å si...

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353770-analsex-vil-s%C3%A5-gjerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rentteoretisk

Har aldri prøvd det selv og savner det ikke, men har en kompis som syns det er det beste i verden. At kjæresten din er stor gjør det selvsagt litt vanskeligere, men jeg tror det kan bli bedre om dere bruker litt tid på å "vide deg ut" først. Kjøp buttplugs i forskjellige størrelser dere kan bruke som en del av leken, så blir hullet gradvis utvidet. Og husk glidemiddel!!! Hvem vet, kanskje han vil ha glede av en buttplug selv?

Men det er også like viktig at du sier fra med en gang om det er vondt/ubehagelig, så dere kan ta en pause! Analrifter er visst ikke til å spøke med...

Jeg antar dere bruker glidemiddel? I tillegg til glidemiddel kan dere bruke noe som heter Anal Eaze, som gir en bedøvende effekt.

http://www.kondomeriet.no/?did=9773020

En annen ting dere kan gjøre, er å gå til innkjøp av en butt plugg. Bruk denne en god stund først, sånn at du slapper av å vies litt ut, før kjæresten din prøver seg :-)

http://www.kondomeriet.no/?did=9761255

Har aldri prøvd det selv og savner det ikke, men har en kompis som syns det er det beste i verden. At kjæresten din er stor gjør det selvsagt litt vanskeligere, men jeg tror det kan bli bedre om dere bruker litt tid på å "vide deg ut" først. Kjøp buttplugs i forskjellige størrelser dere kan bruke som en del av leken, så blir hullet gradvis utvidet. Og husk glidemiddel!!! Hvem vet, kanskje han vil ha glede av en buttplug selv?

Men det er også like viktig at du sier fra med en gang om det er vondt/ubehagelig, så dere kan ta en pause! Analrifter er visst ikke til å spøke med...

Takk for gode råd fra begge to :D

Onsdag1365380628

Analsex er godt, men som du har erfart kan det gjøre vondt når mannen trenger seg inn. Min erfaring er at det gjør vondt et sekund eller to, så er man over bøygen. Hvis man "holder ut" akkurat dette blir resten bare deilig. At man greier å slappe av å stoler på mannen er en selvfølge, likeså glidemiddel.

Jeg prøvde meg litt frem på egenhånd før jeg slapp mannen til. Han er ganske stor og jeg hadde mine tvil om det i det hele tatt gikk an.

Ønsker dere lykke til.

Analsex er godt, men som du har erfart kan det gjøre vondt når mannen trenger seg inn. Min erfaring er at det gjør vondt et sekund eller to, så er man over bøygen. Hvis man "holder ut" akkurat dette blir resten bare deilig. At man greier å slappe av å stoler på mannen er en selvfølge, likeså glidemiddel.

Jeg prøvde meg litt frem på egenhånd før jeg slapp mannen til. Han er ganske stor og jeg hadde mine tvil om det i det hele tatt gikk an.

Ønsker dere lykke til.

Hvordan var det du prøvde deg fram på egenhånd?hvis du vil si noe om det da :)

Annonse

Onsdag1365380628

Hvordan var det du prøvde deg fram på egenhånd?hvis du vil si noe om det da :)

Jeg brukte en dildo med tilnærmet samme størrelse som penisen til mannen min. Brukte rikelig med glidemiddel og fant rette måten å slappe av på der bak. Når jeg hadde rette teken på det ble det ikke så "skummelt" å slippe mannen til. Man kan vel kalle det å tørrtrene...

Jeg brukte en dildo med tilnærmet samme størrelse som penisen til mannen min. Brukte rikelig med glidemiddel og fant rette måten å slappe av på der bak. Når jeg hadde rette teken på det ble det ikke så "skummelt" å slippe mannen til. Man kan vel kalle det å tørrtrene...

Ok :)

''Hei! Er du mann eller kvinne?''

Kan ikke gi noen råd i denne tråden, men hvorfor i all verden spør du om det? Kjønn spiller da ingen rolle her?

Undrende hilsen fra

Grunnen til at jeg spør, er at det ut fra innleggene på Doktor Online er relativt få homofile/bifile menn som spør om analsex. Det er i grunnen forunderet meg litt, for en skulle jo ikke tro at analsex var mer naturlig eller lettere for en homofil (mann) enn for en (heterofil) kvinne.

Det er for øvrig litt interessant at du stiller spørsmålet. Om jeg har truffet et ømt punkt hos deg, beklager jeg det.

Grunnen til at jeg spør, er at det ut fra innleggene på Doktor Online er relativt få homofile/bifile menn som spør om analsex. Det er i grunnen forunderet meg litt, for en skulle jo ikke tro at analsex var mer naturlig eller lettere for en homofil (mann) enn for en (heterofil) kvinne.

Det er for øvrig litt interessant at du stiller spørsmålet. Om jeg har truffet et ømt punkt hos deg, beklager jeg det.

''Det er i grunnen forunderet meg litt, for en skulle jo ikke tro at analsex var mer naturlig eller lettere for en homofil (mann) enn for en (heterofil) kvinne.''

Slik tenkte jeg også, derav spørsmålet mitt til deg. Mulig jeg formulerte meg klønete.

''Det er for øvrig litt interessant at du stiller spørsmålet. Om jeg har truffet et ømt punkt hos deg, beklager jeg det.''

Det har du absolutt ikke, ingen grunn til beklagelse :-)

Annonse

Her er det bare å gi seg god tid med glidemiddel og fingrer/dildo. God analsex er et prosjekt som tar tid, man blir ikke ekspert på en kveld. Prøv gjerne ut forskjellige oljer, anal beads etc.

Når det kommer til selve penetreringen kan det være en fordel om du er øverst så du kan styre det. Hvis du presser på litt, nesten som om du skal på do, så kan han gli lettere inn.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...