Gå til innhold

Samboer som blir oppfarende

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert fruentimmer

Jeg er litt skremt for tida, for samboer har plutselig blitt så oppfarende og sint. For det minste, og jeg føler jeg ikke kan si noen ting.

Han har vanligvis ikke problem med temprament og er som regel en rolig fyr. Ofte er han fysisk sliten når han kommer hjem og da er han stille pga en fysisk krevende jobb.

Normalt er det ikke, og det gjør meg redd. Er det andre som kan si noe om årsak til at menn endrer seg slik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353861-samboer-som-blir-oppfarende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest menn er forskjellige

Det virker som at det er endringen som gjør deg skremt, ikke at han blir oppfarende?

Kanskje han har opplevd noe på jobben? Det kan være noe som skjer der.

Ellers kan det være noe han ikke er fornøyd med hjemme eller med deg *o*. Da er det bare å gjøre alt for å finne det ut.

Gjest menn er forskjellige

Jeg kan egentlig ikke forstå at han skal være deprimert uten at jeg vet grunnen. Men, det kan jeg prøve og finne ut

Det finnes undersøkelser på dette som viser at disse reaksjonene eller endringene ofte har rot i at de føler seg overkjørt, mast og klaget på, tilsidesatt, ignorert og/eller avvist.

Kanskje du kunne spurt han om det? Er det noe du veit han kan føle seg ukomfortabel med?

Min mann hadde en slik periode der jeg mistenkte han for både utroskap og annen lurendreiervirksomhet :-). Sint for alt mulig, og jeg var nær ved å flytte ut. Det var ikke noe store vanskeligheter han hadde, bare at mange dråper var blitt for mye for han.

Annonse

Gjest uuuuuuuuuuffffffffff da

Enten noe som plager han- f.eks. på jobb...

eller har han begynt å bole?

Samboeren til en venninne av meg forandret helt personlighet,

klikket for den minste ting. Det endte med en dag at han klikket helt og slo henne ned. Hun fant så ut at han hadde begynt med anabole steroider for å bli "stor"... hun visste at han trente, men ikke at han "fjusket".

Hun kom seg heldigvis fort ut av det forholdet og anmeldte saken.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...