Gjest stucked between everything Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg er i et ekteskap på 10 året, vi fungerer greit sammen mht å få familien til å gå rundt. Dog skjedde det en del triste ting da vi fikk barn nr to som førte oss fra hverandre ikke mot hverandre. Dette førte til at vi i 8/9 år har hatt minimalt med sex, (jeg hadde en periode pliktsex), vi har aldri lengre nærhet/kos, og kyss et totalt fraværende. Jeg har telt på knappene lenge nå, for om jeg skal ta min hatt og gå, det er ikke mer å hente her for meg tenker jeg. Ting ble så ødelagt i starten at jeg klarer ikke å komme over det og gå videre. Vi gled fra hverandre mentalt, og det var ingen andre personer involvert i det som skjedde. Hormoner lever dog sitt liv på egen hånd, og jeg har klart å bli hodestups forelsket i samme mann for 3 gang på 12 år. Dette er noe som har gått i bølgedaler og som jeg har valgt å overse for å forsøke å fikse det jeg har. Denne andre kan jeg aldri få, det har alltid vært ting inne i bildet som gjør at det ikke kan bli oss. Nå står jeg litt stucked her, det er ikke slik at jeg kan løpe fra alt og til den andre, men jeg føler likevel at slik ting er så burde jeg leve alene og ikke ape opp mannen min. Alt er feil på en måte.. Vi har ekstra krevende barn som må følges opp, og vi sliter en del med dette i forb med skolen. Så der må det mer utredning til.. Ikke spiser jeg, jeg er rastløs og jeg har konstant sommerfulger/brusing i magen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353923-trenger-r%C3%A5d-og-gode-innspill/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kanskje det er på tide og stikke fingeren i jorden og se hvor du er i følelsene dine. Du har stått på og prøvd/holdt ut i 10 år. At der er en annen du har følelser for er så, det du snakker om er vel først og fremst i forhold til mannen din. Kunne du fått følelser for han igjen hvis ting ble røsket tak i? Tror det krever både mot og vilje til å ta tak i dette som har ligget brakk i så mange år. Dere har hatt problemer utenfor dere selv som har krevd 110% oppmerksomhet, noe som gjør at fokus på forholdet ofte forsvinner. Det KAN nok vekkes igjen - men det krever nok innsats. Det er viktig at du er lykkelig, men kanskje tilfreds og fornøyd kan holde? Hvis du bare ser negativt på de aller fleste ting i forholdet, så er det kanskje et dårlig utgangspunkt? lykke til... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353923-trenger-r%C3%A5d-og-gode-innspill/#findComment-3036123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.