Gjest sola24 Skrevet 18. september 2001 Del Skrevet 18. september 2001 hei! jeg er en jente på 24 år,har vært seksuelt aktiv siden jeg var 16 og har det bra seksuelt,bortsett fra at jeg ikke får orgasme..verken med andre eller ved onani.har dildoer,men liker best kos med menn.tror jeg har lest alt jeg har kommet over på emnet. har hatt et 5,5 års forhold for 3 år siden,og vi hadde god sex og plaget ikke oss at jeg ikke fikk orgasme. men lurer på om det er noe annet som kan hjelpe meg på vei?jeg vil gjerne få det til for meg selv.noen salver som kan øke blodtilførselen der nede eller noe? vennlig hilsen sola 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35398-orgasme-og-onani/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Kjenner ikke til noen salver som hjelper annet enn lett pirring. Her kan kanskje andre gi bedre råd. Den beste måten å øke blodtilførselen er å trene bekkenbunnsmuskulaturen. Treningsprogram er beskrevet på sidene her tidligere. Så vil jeg anbefale å fortsette klitorisstimulering også mens dere har samleie, enten ved hjelp av di hånd, hans hånd eller en vibrator. Hvor sterk vibrering som må til, varierer fra kvinne til kvinne. Kanskje du bør anskaffe en virkelig sterk en. Leste en gang en beskrivelse av en konsultasjon hos den amerikanske sexologen Dr. Ruth. "Pasienten" var en kvinne i 20-årene med samme problemet som du har – hun hadde aldri hatt orgasme. I USA kan man få sexveiledning ved at terapauten står ved siden av og gir helt kontkrete råd. Dr. Ruth lot pasienten prøve ulike vibratorer, men ingen hjalp – inntil hun prøvde den sterkeste vibratoren Ruth hadde. En vibrator ingen tidligere hadde funnet velbehag i. Da traff pasienten for første gang høye C. Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35398-orgasme-og-onani/#findComment-135984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ghostie Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Heisann Sola. Dama mi hadde nesten de samme problemene som du beskriver. Hun kom til et punkt der hun NESTEN fikk orgasme, men så "stilnet" det av igjen. Jeg vet ikke om det er på samme måten med deg eller om du ikke kjenner noen begynnelse på orgasme. Hun hadde også prøvd onani, vibratorer og vanlig sex, men ingenting hjalp. Da sa jeg til henne at når hun merker at orgasmefølelsen nermet seg måtte hun gi beskjed til meg. Det jeg da gjorde var å stimulere henne i rompa med en finger. Og HVILKEN orgasme hun fikk. Det var hennes første orgasme og siden har det vert mye lettere for henne å få orgasme både ved sex og onanering. Håper dette kan være til noen hjelp. Si fra om det hjalp deg :-) Klem Ghostie 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35398-orgasme-og-onani/#findComment-136002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dama Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Kjenner ikke til noen salver som hjelper annet enn lett pirring. Her kan kanskje andre gi bedre råd. Den beste måten å øke blodtilførselen er å trene bekkenbunnsmuskulaturen. Treningsprogram er beskrevet på sidene her tidligere. Så vil jeg anbefale å fortsette klitorisstimulering også mens dere har samleie, enten ved hjelp av di hånd, hans hånd eller en vibrator. Hvor sterk vibrering som må til, varierer fra kvinne til kvinne. Kanskje du bør anskaffe en virkelig sterk en. Leste en gang en beskrivelse av en konsultasjon hos den amerikanske sexologen Dr. Ruth. "Pasienten" var en kvinne i 20-årene med samme problemet som du har – hun hadde aldri hatt orgasme. I USA kan man få sexveiledning ved at terapauten står ved siden av og gir helt kontkrete råd. Dr. Ruth lot pasienten prøve ulike vibratorer, men ingen hjalp – inntil hun prøvde den sterkeste vibratoren Ruth hadde. En vibrator ingen tidligere hadde funnet velbehag i. Da traff pasienten for første gang høye C. Lykke til!! Jeg har et forslag noe jeg "oppdaget" for mange år siden. Prøv i dusjen eller badekaret om du har. Jeg pleier å skru av dusjhodet..da får du mer direkte stråle og ha lite trykk på vannet så det ikke blir for hardt. Jeg kan oppnå orgasme i løpet av veldig kort tid om det er det jeg vil. Eller jeg kan pirre og kose en stund mens fanasiene løper. Tror det er best å finne ut av det alene før en involverer partneren i det. Det tok meg mange år sammen med mannen min før jeg fikk orgasme sammen med han, og jeg tror mest at det kommer av at vi stresser noe sinnsykt når det gjelder det. Håper du finner ut av det :-) Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35398-orgasme-og-onani/#findComment-136013 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.