IFA-82 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har i hele sommer med litt med "magebesvær". Har vært inn og ut hos lege,(tørr nesten ikke å gå til lege mer, er ikke hypokonder, men er stygt redd for de mistenker meg for det, har aldri feilt noe spesielt før) ble til og med skrevet inn på sykhus for sjekk en dag. Har vært på gastroskopi, alt såg fint ut.(har vært ekstra plaget etter det) Har ikke kjempevondt i magen, men føler meg veldig øm i området rundt der ribbebeina på venstre side slutter. Innimellom kjenner jeg "pulseringer" og noen ganger store "roteringer" rundt det området.(Akuratt som når en baby beveger seg i magen, NEI er ikke gravid). Kjenner det oftes når jeg sitter. Er ikke lett å forklare, å legen sliter med å forstå hva jeg mener, den ene legen skrev ut somac for han trudde det var syreproblemer, hadde litt av det akkuratt den perioden for jeg var så stresset hva som var gale med meg. Men når kuren var ferdig kjente jeg fortsatt disse roteringene. Har hatt noen dager, å en uke innimellom jeg har følt meg ca OK. Avføringen er som "normalt". Er øm rundt navlen og litt rundt eggstokker og livmor også, men vet ikke om dette har noe samenheng, var hos gynokelog, der såg alt fint ut, kun ein vanncyste på venstre eggstokk på ca 3cm, men dette er normalt, og skal ikke være det som lager plager for meg. Lurer litt på om det kan være luft? fordøyelseprosessen? Noen andre som har vært borti disse merklige ubehaglige bevegelsene i mageregionen eller rundt der ribbebeina slutter på venstre side(2-5cm nedenfor brystet og litt nedover) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353990-rotering-i-magen-ikke-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.