Gå til innhold

Ikke gravid, men har symptomene?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er 32 år, har PCO. Ufrivillig barnløs i 12 år.Har hatt diagnosen PCO i 15 år nå, har ingen syklus å snakke om men, siste mens var 12.juli i år ....ved hjelp av Provera tabletter.

Nå i dag....har jeg svært ømme bryster, må ta av BH om kvelden fordi brystene er vonde. Har også en trykknede smerte nederst i magen, ned mot skrittet. Smerten er sterkest når jeg har sittet på en stol og reiser meg opp igjen.....Tisser mye, er nærtagende gråter lett......Bruker Metformin daglig...har brukt dette i 10 mnd.

Vi er i gang med adopsjon så tanken på at jeg kunne være gravid har ikke streifet meg før en venninne sier jeg bør ta en graviditetstest. Den var negativ....Noe er ikke riktig i kroppen min....men. hva ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35400-ikke-gravid-men-har-symptomene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...