Gjest babymama Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har en baby på 2 uker jeg trodde alle hadde blå øyne ved fødsel, men denne syns jeg har hatt mer brungrågrønne? Far har grågrønne og jeg har blågrå øyne... Men nå syns jeg øynene hennes ser mer brun enn blå ut? Kan det hende hun blir brunøyd? Når ser man den endelige fargen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 mine brunøyde tantebarn var ca ett år tror jeg. Mine blåøyde barn så vi den endelige fargen endel tidligere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Min brunøyde sønn fikk øyenfargen da han var et par måneder, tror jeg. Har faktisk glemt nøyaktig når. Han hadde mørk blå øyne da han ble født. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har sett at de med mørke øyne som baby ofte blir brunøyde. Ene datteren min hadde blå øyne til hun var 1 år. Da begynte det å komme litt grønt rundt pupillene. Jeg vet ikke om farven er ferdig enda, for det grønne tar bare mer og mer over. I dag er det både blått, grønt og litt brunt. Hun er 5 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja det trodde jeg også helt til jeg fikk mitt første barn. Hun hadde helt sorte øyne da hun ble født, de ble etterhvert lysere brune. Nr 2 hadde mørke grå/brune, hun har nå helt mørke brune øyne. Så alle barn er ikke født med blå øyne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.