Gå til innhold

Store blodklumper

Anbefalte innlegg

Gjest Ki.Anette Ni

Jeg har nå hatt mens snart tre uker i strekk, og lurer på om noe kan være galt - og i så fall hva.

Augustmensen min uteble, men septembermensen ser ikke ut til å ta noen ende...

Blødningene nå er veldig kraftige - og enkelte dager fylles et vanlig nattbind opp i løpet av et kvartes tid. Det virker som om blodet er litt tykkere enn vanlig, og i tillegg kommer det ut ekle blodklumper på størrelse med en tommelfinger (minst 8-10 stk daglig) når jeg er på toalettet.

Blødningen er ikke smertefull, men veldig ubehagelig, da jeg ikke kan være med på noe som helst de siste ukene fordi jeg jeg er redd for å blø gjennom og alltid må ha et ledig toalett i nærheten...

Har noen opplevd det samme, og har gode råd til hva jeg skal gjøre?

Har hørt så mye rart om gnekologiske undersøkelser, at det har jeg IKKE noe lyst til...

Er 39 år, og har ikke vært gravid..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354125-store-blodklumper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstløv

Hvis det har vært slik i flere uker, så er du nødt til å ta deg en tur til legen ganske fort. Du kan blø så mye at blodprosenten din blir alt for lav.

En gynekologisk undersøkelse er ikke noe å grue seg for, dertil er situasjonen din altfor alvorlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354125-store-blodklumper/#findComment-3036861
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...