Gjest Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hei, Jeg er ei jente på 27 år som har fått et problem de siste 3mnd. Jeg har alltid vært aktiv og trent ca 5 dager i uken med langkjøring, intervall o.l på ca 30min-1 time. i de siste 3mnd har jeg vært plaget med ekstrem tung pust ved løping. Etter ett par km(enkelte ganger også bare etter 500meter) føles det som jeg puster gjennom et tynt rør eller som om jeg har satt fast noe i halsen. Jeg får hjertebank, blir blek og veldig svimmel. Dette skjer ved lett jogging. Jeg har i flere år vært plaget med slim i halsen,men det siste året har dette også forværret seg til mørkegrønt tykt slim som jeg hoster opp minst 5 ganger pr dag. Jeg festrøyker ca annenhver helg. Jeg føler meg ellers helt frisk, bortsett fra at jeg blir ofte svimmel og nesten besvimer et par ganger hver dag. Jeg har prøvd å kutte ned på festing/røyking og hard trening, men situasjonen har ikke forbedret seg så langt. Har vært hos lege for å ta EKG og sjekke lungekapasitet og alt virker normalt. Ettersom jeg føler meg helt frisk og liker å være i aktivitet, begynner jeg å bli litt frustrert. Håper dere kan hjelpe meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/354167-tung-pustm%C3%B8rkegr%C3%B8nt-slim-i-hals/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.