Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kvinne på 30 år

-har ustabil mens etter graviditet,

- ikke blitt gravid igjen...sukk...

-økt hårveks på armer,legger og delvis lår

-hår avfall (fikk kraftig håravfall etter avsluttet amming, vet at der er normalt, men har nå to år etter igjen mistet mye hår på hodet ( det er virkelig tynt med stor viker))

-kraftig eksem utvikling,(blusset opp etter avsluttet amming) ingenting hjelper... ( går på imurel)

vil tillegge at jeg er atopiker med normalt lite eksem, hadde ett storutbrudd i -91/ -92 der jeg også hadde ustabil mens, fikk primolut og to måneder etter var eksemen borte....

kan alt dette skyldes hormonforstyrrelser? spurte legene på hud.avdelingen på ritø men de blåste bare av dette.

kan jeg kreve en hormon-test av min fast-lege?

ps. kan det skade et evt.foster at jeg spiser imurel?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35429-hormonforstyrrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Eksem kan ikke relateres til hormonforstyrrelser, men håravfall kan. Hvis du har meget uregelmessige menstruasjoner er det svikt av eller sjelden eggløsning. Du bør få henvisning til gynekolog for utredning. Imurel er ikke skadelig, men du har vel en sykdom siden du bruker dette medikamentet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35429-hormonforstyrrelse/#findComment-136733
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...