Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 16 år. Jeg har sirka 10 gule bittesmå prikker på innsiden av forguden på penisen min. Jeg har sikkert hat dem der i to år. Penisen min lukter vondt, og jeg mistenker at disse prikken fororsaker dette. Hva er de gule prikkene, og hvordan fjerner jeg dem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35432-gule-prikker-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jeg har sirka 10 gule bittesmå prikker på innsiden av forguden"

(søt skrivefeil :))

"på penisen min. Jeg har sikkert hat dem der i to år. Penisen min lukter vondt, og jeg mistenker at disse prikken fororsaker dette."

Det tviler jeg på, det er langt mer sannsynlig at det er slurv med hygienen som fører til den vonde lukten. Vask penis godt med varmt vann og såpe daglig, og pass spesielt godt på å trekke tilbake forhuden og vaske grundig der og under hodet.

Når du tisser, pass på å få ut de siste dråpene og gi hodet et en tørk med dopapir til slutt.

Skift undertøy daglig.

"Hva er de gule prikkene, og hvordan fjerner jeg dem?"

Uten å ha sett dem er det selvfølgelig umulig å si noe helt sikkert, men utfra beskrivelsen din høres det ut som talgkjertler. Dette er noe de fleste menn har på penis, det er normalt, og helt ufarlig. Det er ingen vits i å fjerne dem, og det er heller ingen grunn til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...