Gå til innhold

Usikkert!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei. Jeg er gravid, var hos legen min i dag på den første kontrollen. Jeg skulle hatt mensen midt i august og fikk den ikke og tok en test som viste jeg var gravid. I dag brukte han sånn ultralyd greie for å se fostret, men han så ingen ting. Bare den plommesekken eller den hinna fostret skal ligge inni. Men tester viser fortsatt at jeg er gravid... Legen mente imidlertid at det var for tidlig til å se fostret og at jeg kunne ha bomma litt, og skal til han igjen om en uke. Men ved forrige svangerskap så vi fosteret tidlig. Jeg var bare 8 uker på vei da vi så et liv inni meg som hadde et hjerte som flimmra på skjermen og knappe 20 mm stort. Hva har skjedd nå og hvorfor så jeg ingen ting??? Har jeg mista fostret mitt?? Jeg har heller ikke hatt noen blødninger. Kan det skje at jeg egentlig er endel uker på vei, men at fostret utvikles sent slik at det ikke vises? Jeg vil ha dette barnet, det betyr mye, så jeg lurer på om dere vet noe om dette. I følge sånn det er er jeg 8 uker på vei +/-. jeg kan jo ha bomma noe!! Vær så snill å hjelp meg med det jeg lurer på!!!! På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35434-usikkert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag är enig med din doktor om att det kan vara för tidigt at se. Det finns inget annat att gjöra än att vänta och se på ett nytt ultraljud. Visst förekommer det att fostret inte utvecklar sig normalt men jag tror att chansen är störst att allt nu är normalt. Du kan också vara kortare på väg än vad du har anntatt. Försår att du kjänner en oro över detta men tror alltås att allt kan vara helt normalt. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35434-usikkert/#findComment-136263
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...