Gå til innhold

Ingen lyst

Anbefalte innlegg

Gjest Lei jente

Hei hei. Jeg er ei jente på snart 20 år, har ingen kjæreste for øyeblikket. I de siste 2 årene så har jeg aldri hatt lyst på sex, jeg blir verken opphisset eller kåt, og jeg har prøvd det meste, men ingen ting fungerer. Uansett hvor forelska jeg har vært i vedkommende så blir jeg verken kåt, opphisset eller våt, og nå har det kommet til et punkt hvor jeg er frustrert over det. Jeg har og det problemet at jeg har vondt hele tiden under sex, og spesielt etter sex, da har jeg så vondt at jeg må svale underlivet ned med iskaldt vann, og jeg får like vondt uansett størrelse på penis. Dette er nå et vanskelig problem for meg, og jeg vet ikke min arme råd lenger. Er det noe hjelp å gi til en som meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354374-ingen-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...