Gjest Urolig Mann Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 For 6-7 uker siden gjorde jeg noe jeg ikke skulle ha gjordt. Hadde ubeskyttet sex med ei ukjent jente. ca 2 uker etter begynner jeg å få en ikke direkte vond mage. Men ubegahelig mage. Litt løs mage med løs avføring. Når jeg ligger rolig om natten kjenner jeg lite og ingen ting, men med en gang jeg står opp å begynner å bevege kroppen kommer det. Føler jeg er oftere på doskålen nå enn før, spesielt på morgenen/formiddagen.Dette har jeg nå hatt i ca 7 uker. Var til legen etter 2 uker da det begynte å tok klamydiaprøve, med negativt svar. Jeg har ikke noen klare andre symtomer på kjønnsykdom. Ikke noen utflod, ikke svie. Kanskje kjenner noe avog til der nede men tror det er fordi jeg tenker mye på om det kan vøre noe. Men det med magen er det ikke noe tvil om. Kan jo være tilfeldig at det kom rett etter jeg hadde hatt tilfeldig sex. Men er veldig bekymret. Virker dette som noen kjønnsykdom for deg?? Det verste er at jeg er i fast forhold og har vore det i mange år. Dette skulle jo aldri ha skjedd, det er jeg klar over! Håper du kan hjelpe meg litt rundt dette. Blir gal! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/354420-kj%C3%B8nnssykdomubehag-i-mage/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg tror ikke at dine mavesymptomer har noe sammenheng med din tilfeldig seksuell kontakt. Samtidig vil jeg påpeke at det kan hende at seksuelt overførte infeksjoner viser seg først etter relativt lang tid. At du kanskje bærer i deg en infeksjon. Men, som sagt dette har neppe noe sammenheng med mavesymptomer. Hvis du er veldig urolig for eventuell smitte, og ikke får ut av hodet kan du etter noen uker få tatt en blodprøve og få den undersøkt på hepatitt og HIV. Bare for sikkerhets skyld. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/354420-kj%C3%B8nnssykdomubehag-i-mage/#findComment-3040655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.