Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Hei. Jeg er en jente som har klart det store å bli gravid:), ikke negatift egentlig men usikker på farskap. jeg tokk eggløsningstest via blod prøve på sykehuse fordi vi skulle sjekke om alt var ok å sånt.. det visste seg at 19 mars hadde jeg egg løsning å hadde ubeskytten sex med min kjærest.. vi hadde oss helt til 8- 9 april... (ubeskyttet, men aså ble det slutt mellom oss og jeg var på noen andre 11 april.. jeg er emget usikker på hvem som kan være faren.. jeg er i dag 12.10.10, 30 + 4 på vei... håper å få hjjeelp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354567-usikker-p%C3%A5-farskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest befruktning kan skje

Dersom du har 28 dagers syklus, tror jeg du hadde eggløsning 16. april. Så lenge har sannsynligvis ikke sedcellene til x-din overlevd inni deg. Så da er det nok den andre karen. Men ting som orgasme og andre ting kan spille inn.

Har du fått noen befruktningsdato? Eller når er terminenen din? Jeg skjønte ikke helt med hvor langt du var på vei.

Hyggelig at du synes det er fint å bli gravid. Jeg ble selv ganske ung mor. Det har sine fordeler å være ung å ha overskudd også.

Dersom du har 28 dagers syklus, tror jeg du hadde eggløsning 16. april. Så lenge har sannsynligvis ikke sedcellene til x-din overlevd inni deg. Så da er det nok den andre karen. Men ting som orgasme og andre ting kan spille inn.

Har du fått noen befruktningsdato? Eller når er terminenen din? Jeg skjønte ikke helt med hvor langt du var på vei.

Hyggelig at du synes det er fint å bli gravid. Jeg ble selv ganske ung mor. Det har sine fordeler å være ung å ha overskudd også.

hadde eggløsning 19 mars.. var hos legen og tokk blod prøver akkurat denne tiden.. har termin 19 desember..

hei skjønner at du er fortvilet er i samme situasjon. Det er nok 50 50. Har du spurt legen? Hva sa han?

Legen sa akkurat det samme som det du sir.. at det kan være 50/50.. men bekymringen er dær.. og jeg håper at det er min x som er pappan.. han vet jo og da om situasjonen.

Annonse

hadde eggløsning 19 mars.. var hos legen og tokk blod prøver akkurat denne tiden.. har termin 19 desember..

Dersom du hadde eggløsning 19 mars, har du ifølge terminkalender termin 24 desember. Uansett da må det jo være x-en din som er faren.

http://www.libero.no/Pages/Pregnant/Calculator.aspx?id=7661

• 2 uker senere...

Legen sa akkurat det samme som det du sir.. at det kan være 50/50.. men bekymringen er dær.. og jeg håper at det er min x som er pappan.. han vet jo og da om situasjonen.

Skjønner ikke hvordan legen din kan mene at det ikke er x-en din. Om du hadde eggløsing 19 mars, og ikke hadde samleie med andre før 11. april.

Dersom noen skulle gjort det befrukta i april, burde ultralyd vise at du er mye kortere på vei enn oppgitt termin.

Gammel tråd men....

Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...