Gå til innhold

Tør ikke og gå til fast legen min!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei,

Hvis det er flere leger på senteret der fastlegen din er, kan du spørre om å få gå til en mannlig lege denne gangen. Det løser seg sikkert.

Med vennlig hilsen

Hvorfor skulle det være bedre med en mannlig lege. Det høres da veldig sexistisk ut!

Annonse

Som kvinne foretrekker jeg kvinnelig gynekolog. Det har da heller ingenting med sexisme å gjøre.

Dette er det samme.

Hvorfor har det ikke med sexisme å gjøre? Du foretrekker jo en kvinnerlig lege fremfor en mannlig lege ene og alene pga. kjønn. Det er sexisme!

Annonse

Gjest KaisaStina

Det er mange kvinner som foretrekker kvinnelige gynokologer. Jeg har aldri tenkt på det som noe spesielt eller galt selvom jeg bryr meg ikke.

Jeg har aldri helt forstått hvorfor menn ønsker å bli gynekologer. For meg blir det som en bilmekaniker som ikke har lappen;)

Gjest segunda

Jeg har aldri helt forstått hvorfor menn ønsker å bli gynekologer. For meg blir det som en bilmekaniker som ikke har lappen;)

Forsåvidt ser jeg ikke noe galt i at en mann interesser seg for gynokologi. Fødsler er livets mikakler.

Hvorfor har det ikke med sexisme å gjøre? Du foretrekker jo en kvinnerlig lege fremfor en mannlig lege ene og alene pga. kjønn. Det er sexisme!

Det har da ingenting med det å gjøre!Skjønner godt at denne gutten og andre syns det kan være enklere å snakke en lege av samme kjønn når det gjelder noe som de syns er litt flaut.Jeg vil helst ha en kvinnelig gynekolog,er ikke noe galt i det

Gjest sjøstjerna

Som kvinne foretrekker jeg kvinnelig gynekolog. Det har da heller ingenting med sexisme å gjøre.

Dette er det samme.

Jeg foretrekker mannlig gynekolog. Min erfaring er at de er forsiktige og rolige.

De få kvinnelige jeg har vært hos, har vært så forferdelig hardhendt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...