Gå til innhold

Aner ikke om jeg har gjort rett..

Anbefalte innlegg

Jeg er skilt og mamma til 3.

Litt over et halvt år etter bruddet, begynte jeg å date en mann, som jeg har kjent litt fra tidligere.

Etterhvert ble vi et par, men veien har vært tung.. sjalusi, ekser, osv har vært elementer, som har gjort det vanskelig..

Vi har mer eller mindre bodd sammen siden i vår.. Denne tiden har jeg blitt skeptisk til hans økonomi (han er selvstendig). Han henter posten en gang hver 14. dag. Prioriterer ikke å nedbetale 40000 i kredittkortgjeld, setter ikke istand bilen sin, slik at han sikkert kommer seg på jobb om morgenen etc.

I tillegg ser jeg at han er tafatt.. Han tar ikke tak i noe, men venter med å gjøre ting til jeg blir irritert.. Da springer han på slik barn gjør, for å blidgjøre..

Jeg orker ikke dette.. Blir frustrert av skippertak, og liker å ha ting på stell..

Krever jeg for mye? Kan jeg be han skjerpe seg??

Det jeg har gjort, er å bryte.. MEN.. jeg er utrolig glad i denne mannen (har datet i 1,5 år) og synes dette er vondt...

Har jeg dumpet ham for bagateller??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354604-aner-ikke-om-jeg-har-gjort-rett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

''Han henter posten en gang hver 14. dag. Prioriterer ikke å nedbetale 40000 i kredittkortgjeld, setter ikke istand bilen sin, slik at han sikkert kommer seg på jobb om morgenen etc.

I tillegg ser jeg at han er tafatt.. Han tar ikke tak i noe, men venter med å gjøre ting til jeg blir irritert.. Da springer han på slik barn gjør, for å blidgjøre.. ''

Løp!

''

Har jeg dumpet ham for bagateller??''

Absolutt ikke.

Jeg tror absolutt du har gjort det riktige.

Hvis du vil ha et barn til, finnes det andre, mindre irriterende løsninger.

Lurer på hvordan han klarer seg som selvstendig nærings-drivende hvis han er den typen du beskriver? Jeg ville ikke delt verken økonomi eller noe særlig annet med en sånn fyr. Det koster veldig mye pr. måned å ha så høy kredittkortgjeld, for å nevne noe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...