Gjest Linnea79 Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg blør som regel svært lite når jeg har mensen, har lite smerter og den varer sjeldent mer enn 2-3 dager. Den er også nokså regelmessig. Denne gangen kom mensen ca 2 uker for sent og da den endelig kom hadde jeg svært sterke smerter og blødde masse ganske masse om gangen (bla røde og hvite store klumper, koagler eller levringer?) Begynner å lure på om jeg kan ha spontanabortert.. I såfall, hvordan finner jeg ut dette? Det er ca 2 uker siden jeg blødde nå. Dersom dette ikke var forsinket mensen, MEN spontanabort, når kan jeg da forvente meg å få mensen tilbake? 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Synes det høres ut som en spontantabort ja... Du kan ta en graviditetstest, de vil vise positiv i opptil tre uker etter abort. Eller du kan ta test hos legen. Om du har abortert vil ny mens komme om 4-6 uker, sannsynligvis 4. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.