Gjest Tuppa23 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hei, jeg er en ung studerende alenemor som i det siste har hatt altfor mange baller i luften. Jeg er på skolen med prøver, rapportleveringer osv, har en datter på 3 som trenger sitt, planlagt en stor bursdagsfeiring samtidig som jeg har en del advokatmøter. På fredag var vi ute på byen en tur hvor jeg etterpå ikke fikk sove (hadde vært våken i 20timer), begynte å kaste opp (til tider blod-flekker), svimmel, kvalm og skalv noe veldig (nesten som kramper på en måte). Veldig vondt i mellomgulvet, og hatt halsbrann siden denne dagen! Har hatt skjelvingen i omtrent litt over 1mnd og i forbindelse med skjelvingen kommer også kvalmen (i hovedsak sitter denne i mellomgulvet). Sitter med skuldrene ved ørene og har muskelspenninger i skuldrene/nakken som fører til hodepine. Nå er jeg så trøtt og dårlig at jeg føler jeg er helt tappet for energi. Kan sove 10timer uten å føle meg uthvilt på noen måter. Sovet til og med 13timer og klart å sove 10 nye timer allerede etter kun 8timer våken. Er det noe jeg kan gjøre for å få dette bort? Er jeg bare sliten etter altfor mye stress i en periode? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/354645-sliiiten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.