Gå til innhold

sex

Gjest kodeknekker

Anbefalte innlegg

Gjest kodeknekker

Mann 34 Norsk> Jeg er litt for mye fokusert på dette med smitte. Jeg har aldri/foreløpig ikke hatt kjæreste, men jeg jeg har noen hemninger som må vurderes. La oss si at en har hatt ett forhold til en jente en stund( Med beskyttet sex), og vi når ett sted der det evt blir aktuelt å droppe kondom. Her er det jo tillitt etc som spiller inn, men jeg føler at en vet jo aldri helt 100 % hva partner evt har gjordt uten at jeg vet det,jfr annet ubeskyttet sex under eksisterende forhold, eller før. Mistenker vell kanskje alle en risikerer å møte som kjæreste nå, men jeg har denne frykten i meg. Selv om jenta sikker kommer fra fin familie, og ser skikkelig ut etc. Usikker på om jeg noengang tør å ha samleie uten kondom?2, Kan hiv smitte noen vei ved kyssing munn/tunge? munn versus munn Finger i vagina? Kvinne som utfører oral sex på penis?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354744-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Det høres ut som om du bekymrer deg mye for dette og i en slik grad at dette hemmer deg i din normale livsutfoldelse. Mange sliter med helseangst og bekymringer på forskjellige områder og det er absolutt noe man kan få hjelp til å jobbe med hos en psykolog eller psykiater. Det handler oftest ikke om hvor stor risikoen er for å bli smittet eller syk, men mer en underliggende bekymring. Dette kan sammenlignes med flyskrekk der risikoen for å falle ned er svært liten, men det er noe med flyvingen som er angstprovoserende. HIV smitter via blodet og når kroppsvæsker kommer i kontakt med blod. Det er svært liten sjanse for å bli smittet i slike tilfeller du spør om, men jeg tror som nevnt ikke det er hovedproblemet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354744-sex/#findComment-3045504
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...