Gå til innhold

Må nesten få lov til å skryte litt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• trollemor;o)

4

• Axcia

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

Hadde han skrytt tilsvarende av deg om du gjorde det samme?

Men for all del - jeg hadde vært dødsimponert om min kjære hadde gjort det! :o)

''Hadde han skrytt tilsvarende av deg om du gjorde det samme?''

Godt spørsmål!

Men bra uansett, da.

Gjest Nickløsheletiden

Ja, hvis jeg hadde gjort dette før kl 10 en søndag morgen, ville han blitt såpass sjokkert at han neppe ville kommet over det med det første ;o)

Annonse

Ja, hvis jeg hadde gjort dette før kl 10 en søndag morgen, ville han blitt såpass sjokkert at han neppe ville kommet over det med det første ;o)

'Ja, hvis jeg hadde gjort dette før kl 10 en søndag morgen, ville han blitt såpass sjokkert at han neppe ville kommet over det med det første ;o)''

*hehe* Vi er som regel tidlig oppe, men ikke så aktive som det der så tidlig nei. ;o)

Gjest Hulderen

Jeg syns det der var imponerende, uansett hvilket kjønn den som gjorde det hadde. Kan ikke se at det har noen betydning...

Gjest sjøstjerna

Jeg syns det der var imponerende, uansett hvilket kjønn den som gjorde det hadde. Kan ikke se at det har noen betydning...

''Kan ikke se at det har noen betydning...''

He-he.

Men hvor ofte får kvinnen ros for å ha gjort husarbeid, vasket eller liknende? Og hvor ofte for mannen det?

Annonse

''Kan ikke se at det har noen betydning...''

He-he.

Men hvor ofte får kvinnen ros for å ha gjort husarbeid, vasket eller liknende? Og hvor ofte for mannen det?

Jeg hadde neppe fått skryt for å koke fårikål ihvertfall, da husbonden ikke liker det...;-)

Ja, det hadde han gjort. :-)

Nå krøp min kjære akkurat til sengs. Men først skrøt han over alt husarbeidet jeg gjør til vanlig. :-)

I går skrøt han av middagen jeg laget.

Han gjør det titt og ofte. Og jeg skryter av ham. Være seg middagslaging eller bytting av dekk. Alle fortjener både skryt og takk. :-)

Gjest Elextra

Jeg er målløs.... Er det mulig? Slikt kommer jeg aldri til å få oppleve. Ja, du har helt klart grunn til å skryte!

(Men mannen min kan synge og spille gitar så tårene triller)

''Jeg er målløs.... Er det mulig? Slikt kommer jeg aldri til å få oppleve.''

Ikke jeg heller, til tross for at jeg tror min mann totalt gjør mer enn meg hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...