Gå til innhold

Må nesten få lov til å skryte litt..

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

For en snill og flink mann :-)

Jeg er fornøyd med min også - vi var i Stavanger i helga, bare vi to - og han var med meg på IKEA i to timer i går :-) Og så var han fornøyd med meg - jeg var med ham og så på telemarkski :-)

''Jeg er fornøyd med min også - vi var i Stavanger i helga, bare vi to - og han var med meg på IKEA i to timer i går :-) ''

LOL - er det alt som skal til? ;)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• trollemor;o)

4

• Axcia

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

Jeg syns det der var imponerende, uansett hvilket kjønn den som gjorde det hadde. Kan ikke se at det har noen betydning...

''Jeg syns det der var imponerende, uansett hvilket kjønn den som gjorde det hadde. Kan ikke se at det har noen betydning...''

!?

Enten er du veldig ung og vant til en annen likestillingssituasjon enn jeg (i så fall synes jeg det er veldig bra!!), eller du reflekterer bare ikke over at kvinner i generasjoner har gjort det samme som mannen til Nickløsheletiden - uten at noen noensinne skryter over det.

''Jeg er fornøyd med min også - vi var i Stavanger i helga, bare vi to - og han var med meg på IKEA i to timer i går :-) ''

Neida, vi har hatt en helt fantastisk kjæreste helg - der vi har fått pratet mye, vært på byen (det gjør vi ALDRI ellers), spist ute, ruslet rundt og kikket i butikker og planlagt innredninger osv.

Gjest Hulderen

''Jeg syns det der var imponerende, uansett hvilket kjønn den som gjorde det hadde. Kan ikke se at det har noen betydning...''

!?

Enten er du veldig ung og vant til en annen likestillingssituasjon enn jeg (i så fall synes jeg det er veldig bra!!), eller du reflekterer bare ikke over at kvinner i generasjoner har gjort det samme som mannen til Nickløsheletiden - uten at noen noensinne skryter over det.

Eller så er jeg vant med å få skryt selv når jeg koker og baker :-)

To timer på Ikea for en som ikke liker sånt er ingen bagatell ;-)

Annonse

Jeg er målløs.... Er det mulig? Slikt kommer jeg aldri til å få oppleve. Ja, du har helt klart grunn til å skryte!

(Men mannen min kan synge og spille gitar så tårene triller)

''(Men mannen min kan synge og spille gitar så tårene triller)''

dette kan jo være negativt også ;-)

Gjest Nickløsheletiden

Jeg er målløs.... Er det mulig? Slikt kommer jeg aldri til å få oppleve. Ja, du har helt klart grunn til å skryte!

(Men mannen min kan synge og spille gitar så tårene triller)

En gitar spillende mann maa vaere koselig. Jeg hadde elsket det:) Mannen min spiller piano, men ikke paa et nivaa som bringer frem taarer:) Datteren vaar derimot...

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

''Kan ikke se at det har noen betydning...''

He-he.

Men hvor ofte får kvinnen ros for å ha gjort husarbeid, vasket eller liknende? Og hvor ofte for mannen det?

''Men hvor ofte får kvinnen ros for å ha gjort husarbeid, vasket eller liknende? Og hvor ofte for mannen det?''

Slikt blir ikke lagt merke til her i huset. Lager jeg et godt maaltid, faar jeg ogsaa skryt. Vasking og rydding er bare noe som gjoer seg selv. Naa er det ikke meningen aa kritisere etter foerst aa komme med ros, men naar min mann kokkelerer paa kjoekkenet, synes det etterpaa. Ganske bomba med epleskall i vasken osv og det er det jo jeg som tar:)

Gjest Nickløsheletiden

Jovisst er dette bra!

Hadde min mann gjort det, ville jeg vært sjokk-skada. ;-) Middag kunne han gjort- men kake? det har aldri skjedd de årene jeg har kjent han.

""Middag kunne han gjort- men kake? "

Og naar jeg foerst er i gang med aa skryte. Ostekaka hans er uslaaelig. Det er ingen som lager bedre ostekake enn han:)

En gitar spillende mann maa vaere koselig. Jeg hadde elsket det:) Mannen min spiller piano, men ikke paa et nivaa som bringer frem taarer:) Datteren vaar derimot...

Min mann spiller også piano,og div andre instrumenter. Meeeeget dyktig!! (Verken piano, sang eller gitar er hovudinstrumentet hans...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...