Gå til innhold

Må nesten få lov til å skryte litt..

Anbefalte innlegg

ja, men ikke i dette tilfellet;o)

Jeg skulle forresten ha en mann som kunne synge og spille gitar, og så fikk jeg en med totalt mangel på sangstemme... he he... Ja, ja, jeg har sørget for å sende junior på gitarskole i det minste, men han har nok arvet sin fars sangstemme, så det får holde med én av to. ;-)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• trollemor;o)

4

• Axcia

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Ganske lang tid. Kan kose deg der lenge han:) Hvis han blir borte paa Ikea, vet jeg hvor jeg finner han:)

Har vi samme mann? Har aldri skjønt hva som er så spennende med lyspærer og lamper, men det er greit nok det. Han kan se på pærer og jeg på alt det andre. Når det er sagt er også min mann en kløpper til å lage marsipankake med roser og alt. Nesten for fine til å spises. Og så elsker han å vaske bilen, og det er bra for det liker ikke jeg!

Gjest Elextra

Har vi samme mann? Har aldri skjønt hva som er så spennende med lyspærer og lamper, men det er greit nok det. Han kan se på pærer og jeg på alt det andre. Når det er sagt er også min mann en kløpper til å lage marsipankake med roser og alt. Nesten for fine til å spises. Og så elsker han å vaske bilen, og det er bra for det liker ikke jeg!

''Har aldri skjønt hva som er så spennende med lyspærer og lamper, men det er greit nok det''

Lamper er en ting og kan absolutt være interessant, men en lyspære er og blir en lyspære!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...