Gå til innhold

haster!!! glemt å ta minipillen

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente på 22 år, som bruker minipillen Exlutona. Jeg vet at man må være nøye med å ta disse til samme tid hver dag. Men nå har jeg ikke tatt pillen på 5 dager fordi jeg hadde klart å glemme å kjøpe ny før jeg ble fri!!! Det jeg lurer på er om jeg bare kan fortsette å ta den som normalt fra idag, eller om jeg må vente til neste menstruasjon og "begynne på nytt"??????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35483-haster-glemt-%C3%A5-ta-minipillen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest spør på apoteket

Du kan begynne på nytt brett i dag, men følg bruksanvisningen som om det var første gang du tok pillene og ikke begynte på første mensdag. Da står det vel at det tar 14 dager eller en måned før pillene er sikre og du kan ha samleie uten kondom?

Eller du kan vente til du får mensen, og ta første pille da. Uansett må du ikke ha samleie uten kondom før de er sikre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...