Gå til innhold

Fortvila.

Anbefalte innlegg

Gjest Depper30

Det ble slutt for 3 uker siden. Siden da har jeg gjort alt jeg kunne for å respektere hennes avgjørelse.

Det innebar å fylle dagene med jobb/skole og prate med mennesker. Jeg meldte meg inn på en datingside og pratet flittig den første uka, jeg merket fort at jeg var uinteresert i andre damer og det avtok raskt. Siden da har jeg gjort alt jeg kunne for å slippe å tenke på at damen jeg elsker over alt ikke vil ha meg i livet sitt. Det gjør sykt vondt når jeg tenker på det, men jeg har taklet det.

Fram til i går.

Plutselig har hun også meldt seg inn på den samme datingsiden. hun sier at siden jeg gjorde det. Hvorfor kan ikke hun?

Jeg er forsåvidt enig, men å se henne der sårer meg langt inn i sjela. Urasjonelle tanker melder seg hyppig og jeg savner henne intenst, jeg har gjort det hele tiden, men nå merker jeg det sterkere enn noen gang. Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre.

Forholdet hadde mange konflikter og mye turbulens fra ganske tidlig av.

Vet ikke hvordan jeg skal takle dette, tankene mine skremmer meg.

Alt av råd og tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354908-fortvila/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første du gjør er å melde deg ut av den datingsiden. Unngå alt som minner deg om henne, eller som gir deg sjans til å komme i kontakt med henne.

''Forholdet hadde mange konflikter og mye turbulens fra ganske tidlig av.''

Dette er det du skal tenke på. Prøv å snu på tankene dine; tenk på alle konfliktene du kommer til å unnslippe, all turbulensen som må ryddes opp i. Savner eksen min jeg også, vi hadde utrolig mye fint sammen, men når jeg tenker på det som gjorde at forholdet tok slutt er jeg veldig enig med meg selv i at det er godt for begge parter at forholdet er over. Fortsett med det du har gjort til nå, få tankene over på andre ting, selv om det er tungt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354908-fortvila/#findComment-3046316
Del på andre sider

Gjest Piliokus

Huff, husker da det skjærte seg med eksen. Hadde vært sammen siden vi begge var 21 og holdt sammen til vi var 27.

Ingen barn heldigvis.

Var også mye turbolent og eg slet kraftig eg også etter det bruddet og slet veldig med at hun snakket med og flørtet med andre. Vi hadde/har samme vennegjeng.

Eg prøvde å fokusere på det negative med forholdet vårt, hvorfor det tok slutt, alle kranglene over småting og se bort ifra sex og hyggelige stunder generelt.

Idag har eg ingen problemer med å se hun med andre, eg er bare glad hun har det bra. Er jo fortsatt glad i hun og ønsker hun det beste. Merker spesiellt godt at eg ofte tar hennes side selv om hun nødvendigvis ikkje alltid har rett i diskusjoner.

Kanskje eg fortsatt har en liten ting for hun? hehe..

Selv har eg ikkje funnet den store kjærligheten igjen, men det bryr eg meg ikkje om.

Så eg kan ikkje si noe annet enn at det går som oftest over og prøv å fokuser bort fra de fine tingene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354908-fortvila/#findComment-3046328
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...