Gå til innhold

Forelsket i en på arbeidsplassen

Anbefalte innlegg

Gjest Piliokus

Hun er lærlingen våres. Eg er 29 og hun 19.

Vet det er uakseptabelt både jobbsamenhengende og alderstrinn og lar derfor ikkje følelsene mine blir godatt.

Eg skal heldigvis bytte jobbsted no da vi er ferdige der vi er, men det er blitt mye sms og telefonsamtaler i det siste og er redd dette vil fortsette.

Tror også hun føler noe for meg.

Kunne gjerne tenkt meg å vite hva reaksjonene deres er på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354915-forelsket-i-en-p%C3%A5-arbeidsplassen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun er 19 år, så er hun jo ikke noe barn lenger.

Og selvom 10 år kan virke som en stor aldersforskjell i alderen dere er nå, så er det ikke like mye om noen år.

Det viktigste er at dere er noenlunde på bølgelengde i modenhet ,og at dere liker hverandres personligheter.

At dere møttes via en arbeidsplass er vel ikke en hindring i seg selv. Tvert imot er det nok ganske mange par som traff hverandre på / via jobb.

Hvis følelsene er gjengjeldt, så er det er vel bare å la det stå til, å se hvordan det går.

Hvis hun også er interessert og du ikke er sjefen hennes eller på andre måter bestemmer over henne på jobb, er det vel ikke noe problem, dersom dere er single begge to?

Hun er voksen nok til å avvise deg - og da tar du evt. det til etteretning, så blir det ikke noen problemer senere.

Annonse

Som de andre sier - så lenge du ikke er sjef eller overordnet henne på en annen måte, men en "likeverdig" arbeidstager er dette helt uproblematisk i forhold til jobben. :o)

Aldersmessig er det heller ikke noe større problem enn det dere gjør det til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...