Gå til innhold

Svettekjertelbetennelse.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk en plagsom, intim lidelse for ca 5 år tilbake. Det tok meg 4 år før jeg turte å dra til lege med den, siden jeg synes det er ganske flaut, og den er ganske intim. Jeg har vært hos hudlege og får Tetracyclin, ca 4-5 kurer i løpet av et år, og blir fortalt at det er ingenting annet de kan gjøre. Jeg er veldig lei av denne plagen, og den ødelegger humøret mitt over lengre perioder, det kan gå en måned eller mer for hver gang den opptrer. Jeg lurer på om det går ann å tre inn med kirurgi på noen måte? Jeg er veldig ivrig på å bli kvitt plagen for godt! Men aner ikke hvordan! Håper du kan hjelpe meg med svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354923-svettekjertelbetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...