Gjest bekymret og usikekker kvinne. Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 hei. trodde jeg hadde urinveisinfeksjon så jeg gikk til legen, hun tok en stickprøve som viste seg å være negativ men ga meg allikevel en antibiotikakur og sa at jeg skulle komme tilbake visst symptomen ikke ga seg. det jeg er redd for er en seksuelt overførbar infeksjon fordi min mann har den siste tiden hatt utflod fra penis. men da han var til legen var alle svar negative, men han vet ikke hva han ble testet for. mine symptom er hyppig vannlating, litt svie og vond rygg. for 6 uker siden tok jeg en kirurgisk abort og i forbindelsemed det tok de en klamydia prøve av meg, jeg hadde akkurat vert på do så jeg klarte bare å få ut litt urin til prøven og lurer på om den da er sikker? har hatt småblødninger innimellom men det er vel ganske vanlig ved en abort. det jeg lurer på er om jeg burde teste meg for kjønnsinfeksjone? har hatt samme partner i fire år og ingen av oss har vært med andre på den tiden. fikk testet meg for klamydia og andre seksuelt overførbare infeksjoner da vi ble sammen. og har i ettertid testet meg for klamydia en eller to ganger. er det mulig at han kan ha hatt klamydia i fire år uten symptomer og plutselig fått det nå? eller kanskje det bare er jeg som er hypokonder og fremkaller psyko somatiske symptomer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/354963-kanskje-en-seksuelt-overf%C3%B8rbar-infeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.