Gå til innhold

Si til eksen at jeg er glad i ham

Anbefalte innlegg

Gjest Rineline

Vi hadde "et fint" brudd der begge var enige. Vi har hatt en god tone i ettertid og det hendte vi besøkte hverandre i starten. Nå de siste månedene har vi nesten mistet kontakten helt, men hilser og tar en prat dersom vi møtes.

Han har betydd mye for meg og er bare god og snill. Nå har han bursdag og jeg tenkte å sende en bursdagshilsen, der jeg sier jeg er glad i ham. Har lyst han skal vite det etter alt han har gjort for meg. er dette greit?

Jeg ville aldri blitt sammen med ham igjen. Vi passet ikke sammen som kjærester. Dessuten har jeg fått ny kjæreste nå, som jeg aldri ville byttet ut med noen. Vet også at eksen ikke har "sånne følelser for meg lengre. Så blir det helt feil og si til eksen at du er glad i ham?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354970-si-til-eksen-at-jeg-er-glad-i-ham/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Jeg syns ikke du skal si til eksen at du er glad i ham, hvis det er den aller minste sjanse for at han kan misforstå. Det er veldig dumt hvis hilsenen fra deg skulle få gamle følelser til å blusse opp igjen hos ham, hvis han tror at du har håp eller ønske om at det skal bli dere to igjen.

Gratuler ham med dagen, skriv gjerne at du er glad for at du får beholde ham som en venn. Men dropp å skrive at du er glad i ham.

Gjest segunda

Jeg tilhører kanskje en annen generasjon, men aldri i verden om jeg hadde sendt en melding til en eks om at jeg var glad i han. Og i hvert fall ikke hvis jeg hadde ny kjæreste. Hvis jeg sa noe slikt til en eks så hadde det betydd at jeg var ikke ferdig med følelsene og kunne tenkt meg han tilbake, og slikt ville jeg tolket det hvis jeg fikk en slik melding.

Annonse

Gjest Elextra

''Så blir det helt feil og si til eksen at du er glad i ham?''

Ja, det synes jeg, i hvertfall om du forteller det som en erklæring i forbindelse med bursdag e.l. Kommer det mer spontant er det vel greit.

Ser ikke helt behovet for å si du er glad i ham, om du husker bursdagen hans sier du jo en del bare ved det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...