Gjest egersund_25 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 sitter i dag i et forhold som har vart over 8 år, vi har 1 barn sammen og livet går sin gang. men følelsene er borte , det har dem vært lenge også. livet ble bedre etter at vi fikk barn men nå så har det sunket så dypt at følelser og sexlyst er borte. vi har prøvd å finne ut av det sammen men det hjalp ikke så mye , helt til vi ble kjent med ett annet par som også sitter i nøyaktig samme situasjon som oss. vi drev med litt partnerbytte noen ganger , noe som hjalp litt på sexlysten. men følelsene er fortsatt borte og de kommer nok aldri igjen. og opp i hele dette så har jeg blitt svært forelsket i den andre dama som jeg har fått lånt av og til, det har gått ut over helsen , et vekttap på nærmere 20%, matlyst finnes ikke, og føler hele livet har stoppet opp. helt til for et par dager siden da jeg mannet meg opp til å fortelle dette til denne dama, ( som måtte tvinge svarene ut av meg for hu var svært urolig for meg ) at mine følelser for henne er årsaken til mye av dette, og vi hadde en god og tårevåt samtale, da det viste seg at hun følte det samme for meg. vi snakker sammen daglig og møtes av og til for å snakke om dette. vi har aldri sex eller andre ting for det er noe vi har blitt enige om, og kan gjøre ting verre. de gangene vi har hatt drevet med partnerbytte så har vi hatt utrolig bra sex, gode samtaler, vi føler oss 100% komportabel med hverandre og vi har sagt det begge to at vi skulle ønske dette aldri tok slutt. jeg for min del har aldri hatt det så bra som når jeg er med denne personen og følelsene om har vært der ganske lenge, men blomstret opp for noen mnd siden er så sterke at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. slike følelser har jeg aldri hatt før, jeg føler det på hele meg hver gang jeg ser denne peronen og snakke med henne overr nett. det er rett og slett en fantatisk følelse . vi har snakka om å gå ifra de forholdene vi er i nå og starte vårt eget liv sammen. men så kommer alle våre venner som vi har sammen, hva vil dem si, hva med familien rundt oss, hva skal vi gjøre med barna? vi har ikke bestemt oss hva vi skal gjøre men det eneste vi vet er at vi ikke vil miste hverandre det ville bli uholdbart, og det vil kanskje også bli uholdbart å se de eksisterende forholdene gå sin gang selv om vi vet at det ikke er noe igjen å hente der utenom tryggheten , familie og venner. hvor skal jeg egentlig begynne , skal alle kortene på bordet? er det beste å bare la tiden gå å se hva som skjer? hva om helsa og livet bare blir værre for hver dag som går.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/354986-sv%C3%A6rt-forelsket-men-i-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
marlenexxx27 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Du kan jo gjøre det slutt med dama, og bli i lag med hun nye. Og så om noen år blir også dere lei av hverandre, slik man jo blir, så kan dere finne et vennepar og swinge med, og så blir du kanskje forelska i hun nye. Og så gjør du det slutt med hun du da har vært sammen med i noen år. Og så blir du i lag med det som da er din nye swing-partner. Og etter noen år bli du lei henne også, naturligvis. Og så går livet sin gang, nye damer å bli lei, nye damer å ha sex med, nye damer å dumpe, nye damer å bli sammen med. Sånn går det. Og en dag dør du. Jeg vet ikke hvorfor du vil ha bekreftelse fra fremmede mennesker på internett om at det er ok at du dumper nåværende og bli i lag med swinger-dama. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/354986-sv%C3%A6rt-forelsket-men-i-forhold/#findComment-3047239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest K76-tt Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Du kan jo gjøre det slutt med dama, og bli i lag med hun nye. Og så om noen år blir også dere lei av hverandre, slik man jo blir, så kan dere finne et vennepar og swinge med, og så blir du kanskje forelska i hun nye. Og så gjør du det slutt med hun du da har vært sammen med i noen år. Og så blir du i lag med det som da er din nye swing-partner. Og etter noen år bli du lei henne også, naturligvis. Og så går livet sin gang, nye damer å bli lei, nye damer å ha sex med, nye damer å dumpe, nye damer å bli sammen med. Sånn går det. Og en dag dør du. Jeg vet ikke hvorfor du vil ha bekreftelse fra fremmede mennesker på internett om at det er ok at du dumper nåværende og bli i lag med swinger-dama. Du kan ev. prøve et forhold med hennes mann. Kanskje det vil gjøre deg lykkelig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/354986-sv%C3%A6rt-forelsket-men-i-forhold/#findComment-3047301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallan1365381102 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ser mange blir provoserte av det du skriver. Jeg tror det de vil frem til er at du selv har satt deg i denne situasjonen. Sliter man i et forhold skal man i hvertfall ikke drive partnerbytte eller trekant. Skal man forsøke seg på noe slik skal kjærligheten være sterk eller så ender man bare opp slik som du er nå, forvirre god sex med kjærlighet og ende opp forelsket i "psykologen"! Jeg syntes at hvis du har så lite kjærlighet for dama så gå i fra henne. Hun fortjener å være sammen med en som elsker henne. Og i hvertfall ikke tror han er forelsket i noen andre! Og hvis du går fra henne syntes jeg du skal vente minst 1 år før du gjør noen tilnærmelser til den andre dama. Venter du den tiden vil du finne ut om du virkelig vil være sammen med denne andre dama eller om det hele var et feilgrep. Og hvem vet, kanskje du trenger å se hva du mister for å savne det. Kanskje du etter noen mnd kommer løpende tilbake til denne dama du nå er sammen med? Har du snakket med henne om dette?? Har dere prøvd andre ting enn å dra med andre personer inn i sexlivet? Leker? Dildoer? OSV?? Har dere forsøkt å endre på andre ting enn sex? Romantiske middager? HJelpe hverandre i hverdagen? Skrive små lapper til hverandre? Være mere kjærlige uten å ha sex??? 8 år og barn er lang tid, tenk på hva du kaster vekk før det er forsent. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/354986-sv%C3%A6rt-forelsket-men-i-forhold/#findComment-3048920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolverina Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Drittslengingen skal du gi deg en god beng i. Jeg har bare èn ting å si: Følg HJERTET ditt. "Men jeg er altfor fornuftig til å gjøre det eneste fornuftige." - Helge Krog. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/354986-sv%C3%A6rt-forelsket-men-i-forhold/#findComment-3050155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.