Gjest TonjeMarie Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei. Jeg er en jente på 20 år som de siste fem ukene har hatt smerter i underlivet. Jeg vil beskrive smertene som krampaktige og de kommer og går. Jeg har hatt de uavhengig av menstruasjons- eller eggløsningstid, og smertene er mer stikkende enn vanlige menssmerter. I tillegg har en mye utflod for tiden, svie ved vannlatning og en vondt lukt fra skjeden som jeg ikke har hatt før. Ellers har jeg ikke feber eller nedsatt allmenntilstand. Nylig var jeg hos fastlegen min og tok prøver i skjeden, som var negative. Jeg er ikke sikker på alt hun testet for, men iallefall for kjønnsykdommer. Tidligere (2008) hadde jeg problemer med urinveisinfeksjoner som kom tilbake, men har ikke vært plaget med dette i det siste. Ellers har jeg aldri hatt noen problemer med underlivet. Jeg har lest rundt om skjedekatarr og cyster, men finner ingen sykdom som dekker både smerter, svie, vond lukt og økt utflod. Hva kan dette være? Kan det være flere ting samtidig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355005-undelivssmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.