Gå til innhold

Råmelk i store mengder

Anbefalte innlegg

Har et spm til jordmor..Var hos jordmor idag og hun kunne ikke gi noen logisk forklaring, så vi ble enige om å spørre her..Er nå i uke 34+ og er sterkt plaget med mye smerte i venstre armhule og mye råmelk. Plutselig kjenner jeg at det hovner opp under armer og brystene tømmer seg. Hadde "problemet" i forrige svangerskap også, men da var det ikke så vondt...Det jeg lurer på er forklaringen på hvorfor og hvordan dette skjer. Har jeg veldig mye prolaktin/østrogen i blodomløp? For det er vel ikke signaler fra livmor som styrer dette foreløpig..? Jeg bekymrer meg ikke, men skulle gjerne hatt den fysiologiske forklaringen..det har vel ingen sammenheng med at jeg kommer til å føde for tidlig..?Etter forrige fødsel var jeg også plaget med mange brystbetennelser (hadde veldig mye melk), har det seg sånn at kroppen min bare rett og slett skyter godt over mål? Har hørt at forsoneterapi/akupressur kan hjelpe, noen synspunkter..? Det ble mange spm, håper du/dere kan svare....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35511-r%C3%A5melk-i-store-mengder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...