Gå til innhold

Mulig å påvise hvem som er faren til barnet i ma

Anbefalte innlegg

Gjest reddemeg

Jeg er gravid helt i førsten.....4-6uker. :( men er livredd.. skulle ikke bli gravid nå:( finnes det noen mulighet for å finne ut av to personer hvem faren er? jeg er så dum, men for sent nå...men jeg vil virkelig ha barnet....men må isåfall kunne vite hvem faren er..

Fortsetter under...

I Norge må du vente til barnet er født. Enkelte andre steder går det an å ta DNA-test i svangerskapet.

http://www.klikk.no/foreldre/article413558.ece

Hvis du har full kontroll på syklusen ding og når du hadde sex med hvem, kan man foreta en kvalifisert gjetning.

ShitDiddelyDo

Du kan selvfølgelig ikke vite sikkert, og det eneste du kan gjøre er å vente til ungen er født.

Men før den tid er det kanskje lurt å snakke med de vordende fedre. Spesielt hvis han ene f.eks. er en du er i et fast forhold til. Hvis ikke er det vel ikke så nøye med det - sånn for din del, i hvert fall.

En ting er å være utro (uten at jeg vet om du har vært det). Noe langt mer alvorlig er det å prakke en unge på en som ikke er ungens far, eller la den virkelige faren leve i uvisshet. Ikke minst er dette stygt i forhold til barnet.

Så! Er det et par ONS - da er vel saken grei. Hvis ikke - vel; da er du i det vi på godt norsk kaller deep shit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...