Gå til innhold

kink i nakken.

Gjest vondt i nakken=(

Anbefalte innlegg

Gjest vondt i nakken=(

Har klart å pådra meg en supervond kink i nakken i forbindelse med hårvasken i morges! Har så langt i dag inntatt en ibux og en paralgin forte. Nå kjenner jeg at smertene tiltar igjen, men vil helst ikke ta så mye tabletter.

Noen som har et godt råd til hvordan man blir kvitt dette? Dette er ikke noe jeg pleier å ha, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg. Hvor fort går slikt over vanligvis?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355326-kink-i-nakken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest merzzzzzzzz

Jeg hadde skikkelig kink i nakken en gang, kjentes ut som alle virlene i halsen og nakken var gått ut av ledd :D Klarte ikke snu hodet mer enn en cm og hadde det dritvondt.

Samme dag kom det en mann med noen møbler jeg hadde bestilt, men han kom alene! Og det passet litt dårlig akkurat denne dagen!

Men mannen dret jo i om jeg hadde det vondt og ikke hadde godt av å bære tungt, ville jeg ha møblene inn fikk jeg jaggu hjelpe til med å bære...

Så jeg bet tenna sammen og tok i.

Det rare var at etter at jeg var ferdig - så var kinket i nakken borte :D

Mulig det var at jeg brukte litt andre muskler,

for nå var liksom alt på plass igjen :D

Ellers vil jeg anbefale deg å bruke en smertestillende gel, Ibux gel eller Zon,

masser der du har vondt,

de er også betennelsesdempende.

Og slapp av i musklene...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355326-kink-i-nakken/#findComment-3051701
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...