Gå til innhold

På tide å kaste de gamle bildene av x-en..?.

Anbefalte innlegg

Helt rolig brudd som skjedde for mange år siden, likevel har jeg aldri tatt et ordentlig oppgjør med å kaste alle bilder av han, et og annet har vel havna i søpla. Resten ligger i noen poser her og der, i gamle album. men nå har jeg ny kjæreste som snart flytter inn:). Gruer meg litt til oppgjøret med de gamle bildene, de bør vel brennes? Hvorfor er det så vanskelig å ta ordentlig farvel, mange gode minner eller noe? Sikkert litt tullete, men har en sånn greie med klær og ting jeg er glad i og, eller har noen minner fra.

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Har ikke kastet noe. Det er i albumene fra tenåringstiden.

Men siden det er det jo gått over 20 år...og mange, mange, mange nye album er dukket opp. Som omhandler ALT annet enn tenåringskjærester.

Liker likevel ikke tanken på at mine barn skal finne albumene hvor de vil se sin mor i yngre utgave i hete kyssescener med en ung-gutt de ikke kjenner....

Onsdag1365380628

Jeg er etablert på nytt, men bildene av exen blir ikke kastet. Har både brudebilder og andre bilder liggende i en eske på loftet. Min nåværende samboer synes dette er helt greit. Vi har sett på bildene ilag, komentert og ledd. På en positiv måte. Samboeren min har også bilder av sin eks. De dukker smått frem her og der. Det gjør meg ingen verdens ting. Vi har begge hatt et liv før vi traff hverandre. Men vi skjuler det ikke for hverandre.

Annonse

Du må da ikke finne på å brenne bildene? De er en del av ditt liv. Hvorfor vil du brenne de?

Nei, kanskje jeg ikke skal gjøre det likevel.. er usikker som du skjønner. Tenkte at det bare ikke var noe hyggelig for min nye kjæreste å evt finne eller se bildene. Men er helt enig at de jo er en del av mitt liv, tross alt!

Gjest sjøstjerna

Jeg har ikke bilder av ekser på veggen eller i nattbordsskuffen, men har ikke problemer med å ha dem på loftet. Regner med mannen min har det samme.

Vet det er et album på soverommet, og jeg vet det er et bilde eller ti av eksen til min mann. Jeg blåser i det. Og han har helt sikkert glemt det.

Han vet ikke hvor albumene mine er. Og han blåser i det.

Vi lever i nuet, og blåser en lang marsj i en fortid som er lagt bak oss for "100 år siden"

Gjest sjøstjerna

Hvorfor dvele ved fortiden? jeg har gamle minner i hodet, trenger ikke sikkerhetskopi i form av bilder av div xer

Har du bilder av barndomsvenner? I så fall, hvorfor har du det? Har du ikke sikkerhetskopi i hodet?

Jeg føler det unaturlig å skulle gå i album for å kaste bilder av eks'er. De er en del av min fortid, på lik linje som mine gamle venninner, og kompiser fra barndom og ungdom. Har ikke kontakt med verken eks'er eller endel av de gamle vennene/venninnene..

Har du bilder av barndomsvenner? I så fall, hvorfor har du det? Har du ikke sikkerhetskopi i hodet?

Jeg føler det unaturlig å skulle gå i album for å kaste bilder av eks'er. De er en del av min fortid, på lik linje som mine gamle venninner, og kompiser fra barndom og ungdom. Har ikke kontakt med verken eks'er eller endel av de gamle vennene/venninnene..

Jeg lever i den digitale bildeverdenen, og de bilder som var av evnt xer er lette å ta bort. Noen lettere enn andre!

barndommsvenner i form av analoge bilder som ligger i bananesker er litt mer styr:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...