Gå til innhold

eggleder betennelse!

Anbefalte innlegg

hopp hopp åhei

Jeg hadde egg leder betennelse for nå ca 1.5 mnd siden.

i flere mnd siden hadde jeg veldig vondt... stikkende smerter og sviende fra og til i 4-5 mnd før jeg tilfeldig kom på sykehuset med nyrebekken betennelse og de fant også ut at jeg hadde egg leder betennelse. (tilfeldig uflaks:) )Jeg tenkte da at disse stikke smertene på H side sikkert var denne eggleder betennelsen. MEN jeg har de stikkende smertene enda. bestillte time hos lege. Hun undersøkte meg og fikk antibiotika kur for hun så me en gang det var en betennelse (men vet ikke hvordan betennelse hun fant...) der og i tillegg mye gjærsopp. Men er fortsatt ikke god. Har fortsatt de stikkende og sviende smertene som kommer og går plitselig. vanskelig og si om det er egg leder, eggstokk, tarm.. men det sitter langt nede liksom.

noen med erfaring som kan fortelle hva dette kan være?? kan det være at jeg har eggstokk betennelse igjen?? skulle bli henvist men har ventet 2 uker på innkallelse ög ikke fått noe ennå....

håper noen har erfaring eller kan ha noe tanker om dette...

takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355386-eggleder-betennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...