hopp hopp åhei Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg hadde egg leder betennelse for nå ca 1.5 mnd siden. i flere mnd siden hadde jeg veldig vondt... stikkende smerter og sviende fra og til i 4-5 mnd før jeg tilfeldig kom på sykehuset med nyrebekken betennelse og de fant også ut at jeg hadde egg leder betennelse. (tilfeldig uflaks:) )Jeg tenkte da at disse stikke smertene på H side sikkert var denne eggleder betennelsen. MEN jeg har de stikkende smertene enda. bestillte time hos lege. Hun undersøkte meg og fikk antibiotika kur for hun så me en gang det var en betennelse (men vet ikke hvordan betennelse hun fant...) der og i tillegg mye gjærsopp. Men er fortsatt ikke god. Har fortsatt de stikkende og sviende smertene som kommer og går plitselig. vanskelig og si om det er egg leder, eggstokk, tarm.. men det sitter langt nede liksom. noen med erfaring som kan fortelle hva dette kan være?? kan det være at jeg har eggstokk betennelse igjen?? skulle bli henvist men har ventet 2 uker på innkallelse ög ikke fått noe ennå.... håper noen har erfaring eller kan ha noe tanker om dette... takk:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355386-eggleder-betennelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.