kolsen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei, Jeg har gjennom flere år fått en blemme på leppen. Den kommer alltid på samme sted og er ikke særlig pen å se på. Jeg merker ikke når den kommer. Jeg begynner altså ikke å svi eller prikke før den kommer, og har ikke sår, så det er nok ikke herpes (?). Pleier bare å stikke hull på den. Da kommer det vann med en litt hvit farge på ut, så forsvinner den. For ca to uker siden kom den igjen, men da fungerte det ikke å stikke hull. Det kom ingenting ut, den bare var der. Jeg kan enda se den, noen ganger godt andre ganger ikke så godt. Hva har skjedd nå? Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt den? Mange som stirrer på den når jeg prater, men jeg tør ikke å si noe om det ettersom jeg ikke vet hva det er, og vil ikke at folk skal tro det er herpes heller.. Var på apoteket og forhørte meg og, men de hadde ikke sett noe slik, og hadde ingenting å gi meg heller. Tror jeg gikk i klasse med en gutt for noen år siden som hadde det samme, og han opererte det vekk?? Håper jeg finner en enklere løsning og slipper det hvert fall... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355416-tilbakevendende-blemme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg hadde noe sånn skit inni nesa en gang. Trodde faktisk det var kviser, men det var herpes (av den typen som ikke kommer av smitte). Legen min skrev ut noe salve som virket veldig godt mot det. Kan jo ikke si at det er det som er galt med deg, for det kan jo være flere ting. Jeg hadde noe blemmer på haka også i sin tid da jeg var i starten av tenåra. Legen sa det var brennkopper selv om jeg ikke hadde vært noe syk. Mot dette fikk jeg Fuscidin som er en mye brukt antibiotisk salve. Tok knekken på elendigheten. Disse blemmene kom tilbake fra tid til annen, men forsvant da de sprakk av seg selv og jeg smurte de. Ta deg en tur til legen din, antagelig er det ikke så alvorlig. Kan ikke fastlegen gjøre noe, bør du få henvisning til en hudlege. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355416-tilbakevendende-blemme/#findComment-3054557 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.