Gå til innhold

Tenker på han hele tiden....

Anbefalte innlegg

Gjest ble helt på tuppa forvirra

Saken er at jeg kjenner sånn halvveis en mann gjennom felles venner. Truffet han som regel kun på fest,men snakket endel med han.De siste gangene har det også vært noe flørting når vi har vært ute sammen. Vi har ikke hatt kontakt utenom disse festene,verken på sms eller facebook.Men jeg har bestandig hatt et godt øye til han og synes han er veldig flott.Noe også flere av våre felles vet fra før.

Så på fredag skulle vi alle ut på byen og senere på konsert. Alkohol ble konsumert i store mengder, og vi snakket og flørta mer og mer utover kvelden. Da vi kom frem til konserten, holdt vi sammen hele tiden. Holdt hender og kysset. Etterhvert bestilte han taxi og lurte på om jeg ville bli med han hjem. Det gjorde jeg altså.Vi hadde hærlig sex.Etterpå tok han meg i armene og bare holdt meg lenge og fortalt hvor god han syntes jeg er. Jeg sovnet i armene hans og gjennom hele natten våknet jeg av at han holdt omkring meg og la seg inntill meg hver gang jeg snudde meg bort fra han(i søvne). Sånn var det hele tiden,om natten og morgenen.Han la seg intill og ville holde rundt meg. Åam det var bare så godt å kjenne den følelsen igjen.Kjenne seg "elsket"(vet han ikke elsker meg da, men dere skjønner følelsen) :)

Da jeg sa jeg måtte dra hjem om morgenen, kjørte han meg hjem.Veldg snilt det, men så blir jeg usikker og begynner å tenke! Har jeg ødelagt noe nå? Burde jeg ha sendt han en melding på facebook for å få kontakt? Burde jeg vente å se om han tar kontakt? Bør jeg kanskje roe ned og heller kanskje invitere han på film eller noe neste helg?

Åh.......What to doo? Jeg liker faktisk denne mannen, og vil gjerne treffe han igjen,men ikke på fest. Gidder ikke at dette blir en sånn fylleting heller. Men føler meg så jævlig dum hvis JEG tar kontakt. Sitter bare å håper at han tar kontakt. At han vil treffes for å finne på noe. Hvordan si jeg liker han,og hvordan finne ut om han liker meg? Dette høres sikkert veldig fjortiss ut, men vi er voksne begge to. Han gjør meg litt fjortiss.... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355450-tenker-p%C3%A5-han-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

5

• filiokus81

4

• Mallan1365381102

2

• laban

1

Tenk om han har de samme tankene som deg! Du har ikke noe å tape på å sende en melding med _takk for sist, håper du hadde det like hyggelig som meg_ eller noe liknende.

Jeg ville nok brukt sms framfor facebook tror jeg.

Lykke til :-)

Jeg vet! Tenker på det,at kanskje han tenker det samme.Men hva om det bli bare med det da? "ja,takk for sist,ja.Joda hadde det hyggelig jeg også...." Forresten, har jo teknisk sett ikke nr hans.Det står på facebook profilen hans, men har ikke fått det fra han da.Blir ikke det litt rart!? Litt sånn stalking?

Enn at man skal overanalysere alt og bli sånn på tuppa? :P Faktisk litt slitsomt dette. Bør jeg vente noen dager evt og eller?

Jeg vet! Tenker på det,at kanskje han tenker det samme.Men hva om det bli bare med det da? "ja,takk for sist,ja.Joda hadde det hyggelig jeg også...." Forresten, har jo teknisk sett ikke nr hans.Det står på facebook profilen hans, men har ikke fått det fra han da.Blir ikke det litt rart!? Litt sånn stalking?

Enn at man skal overanalysere alt og bli sånn på tuppa? :P Faktisk litt slitsomt dette. Bør jeg vente noen dager evt og eller?

Hvis nummeret står på FB, er det vel ikke stalking om du bruker det. Man legger det ikke ut der hvis det er hemmelig.

Send den meldingen og hold deg så i ro. Får du svar, tar du det derfra. Ikke tenk tre "dersom-hvis"-ledd framover.

Gjest har vært forelsket for siste gang....

Jeg foreslår at du avventer ett par dager til du lander litt;) Samtidig virker du litt hard to get, og det liker vi menn.

men du som er voksen, og som sikkert har opplevd dette før, da burde du jo ha lært hvordan du skal håndtere en slik opplevelse????

Utvekslet dere ikke nr. da han kjørte deg hjem?

Har du han som venn på facebook? Hvis ikke så synes jeg i første omgang du skal adde han, og se hva som skjer.

Annonse

Utvekslet dere ikke nr. da han kjørte deg hjem?

Har du han som venn på facebook? Hvis ikke så synes jeg i første omgang du skal adde han, og se hva som skjer.

Vi er venner på fb fra før av ja :) Tror faktisk han har nr mitt fra før av, for synes jeg minnes en gang på byen at han ringte meg for å høre hvor jeg var. Men har ikke nr loggen fra da lengre, men syntes jeg kjente igjen nr da jeg snoket på profilen hans :) Er ikke sikker, men det var absolutt noe kjent med nr hans

Jeg foreslår at du avventer ett par dager til du lander litt;) Samtidig virker du litt hard to get, og det liker vi menn.

men du som er voksen, og som sikkert har opplevd dette før, da burde du jo ha lært hvordan du skal håndtere en slik opplevelse????

Kanskje best det ja.Passer jo bra å sende en sms mot helgen kanskje.Da kan jeg jo spørre om han har planer og kanskje foreslå å finne på noe i samme slengen!?

Jeg blir sjelden med menn hjem ja,for å si det sånn. Grunnen til at det ble sånn denne gangen,er jo for at jeg liker han fra før av...Og fordi jeg da altså håper på noe mer...Men innser det kanskje var feil måte? Grunnen til at jeg kanskje ikke håndterer dette så bra, er at det forsterket vel kanskje den forelskelses følelse jos meg.

Hvis nummeret står på FB, er det vel ikke stalking om du bruker det. Man legger det ikke ut der hvis det er hemmelig.

Send den meldingen og hold deg så i ro. Får du svar, tar du det derfra. Ikke tenk tre "dersom-hvis"-ledd framover.

Nei,sant det. Er vel ikke hemmelig da nei. :) Men tenker jo litt på det likevell.Vil gjerne sende en sms med en gang jeg, men skjønner jeg bør vente litt. Åsså var det det med å vite hva jeg skal skrive da...Burde kanskje gå litt rundt grøten først,før jeg foreslår film/kino!? Huff,denne kjærligheten ;)

Nei,sant det. Er vel ikke hemmelig da nei. :) Men tenker jo litt på det likevell.Vil gjerne sende en sms med en gang jeg, men skjønner jeg bør vente litt. Åsså var det det med å vite hva jeg skal skrive da...Burde kanskje gå litt rundt grøten først,før jeg foreslår film/kino!? Huff,denne kjærligheten ;)

Mann her.

Ofte får man råd om å gi pokker i det spillet om å vente med å gi livstegn. Altså man rådes til å ta kontakt med en gang likssom.

Det er i mine øyner totalt feil. Det er viktig å gjøre seg litt kostbar, la det gå noen dager, la han fundere over deg og tenke litt - være litt usikker.

Vent til fredagen, send så en SMS og spør om han har noen helgeplaner. Om han vil være med kino eller no.

En gang i min ungkarstilværelse var det ei dame som styrte verre etter en ONS med meg. I første omgang syntes jeg jo hun var kul, og jeg kunne nok tenkt meg å bli bedre kjente med henne.

Men jammen meg kom det blomster fra dama mandagen etter på jobb! Jeg fikk hetta, og da hun også ringte og ville treffes, var det over og ut. Det kverket alle tanker på videre treff.

Uff, vet hvordan du har det... Synes det er noe av det verste som finnes, å gå å vente på at han skal ta kontakt!! Får ikke fokusert på noe annet enn om han kanskje sender melding...:(

Men jeg synes du skal vente litt med å ta kontakt igjen. Det er jo tross alt bare mandag. Vent som du sier til helga MINST: Min erfaring er at i dette "sjekke"spillet, så er de tradisjonelle kjønnsrollene tilstede for fullt. Vær kostbar! Og menn er ikke som oss kvinner, hvis han vil ta kontakt, tar han kontakt. Og de er ikke bestandig like flinke på "takk for sist"-meldinger, så ikke bli skuffa hvis du ikke får noe på flere dager. At han kjørte deg hjem er jo uansett et godt tegn på at han ikke bare så på deg som et ONS...

Uff, vet hvordan du har det... Synes det er noe av det verste som finnes, å gå å vente på at han skal ta kontakt!! Får ikke fokusert på noe annet enn om han kanskje sender melding...:(

Men jeg synes du skal vente litt med å ta kontakt igjen. Det er jo tross alt bare mandag. Vent som du sier til helga MINST: Min erfaring er at i dette "sjekke"spillet, så er de tradisjonelle kjønnsrollene tilstede for fullt. Vær kostbar! Og menn er ikke som oss kvinner, hvis han vil ta kontakt, tar han kontakt. Og de er ikke bestandig like flinke på "takk for sist"-meldinger, så ikke bli skuffa hvis du ikke får noe på flere dager. At han kjørte deg hjem er jo uansett et godt tegn på at han ikke bare så på deg som et ONS...

Det er jo helt forferdelig dette.Hadde jeg visst på forhånd at det skulle bli slik,hadde jeg holdt meg til flørtinga på konserten. :s

Men jeg har store planer med å vente med å gi lyd fra meg ja.Han skal få kjenne litt på usikkerhetsfølelsen selv også.Hvis han gjør det da...Jaja, ser han er pålogget på fb hele tiden, men ingen tar kontakt.Neida, det begynner å gå over litt også nå,utrolig hva trening gjør med psyken. :P Men som nevnt,så skal jeg sende meld torsdagkveld/fredag,for dette er en mann jeg gjerne kan svette litt for.Og siden jeg ikke har noe å tape,vil jeg heller angre på at jeg sendt sms og ble avvist, enn ikke å gjøre noe som helst. :)

Mann her.

Ofte får man råd om å gi pokker i det spillet om å vente med å gi livstegn. Altså man rådes til å ta kontakt med en gang likssom.

Det er i mine øyner totalt feil. Det er viktig å gjøre seg litt kostbar, la det gå noen dager, la han fundere over deg og tenke litt - være litt usikker.

Vent til fredagen, send så en SMS og spør om han har noen helgeplaner. Om han vil være med kino eller no.

En gang i min ungkarstilværelse var det ei dame som styrte verre etter en ONS med meg. I første omgang syntes jeg jo hun var kul, og jeg kunne nok tenkt meg å bli bedre kjente med henne.

Men jammen meg kom det blomster fra dama mandagen etter på jobb! Jeg fikk hetta, og da hun også ringte og ville treffes, var det over og ut. Det kverket alle tanker på videre treff.

Åh, hun hørtes veeeeldig intens ut! Så jeg skjønner godt at du ble kvalt og mistet interessen ja! Sånn er slett ikke jeg.men tror på det du sier,og som ellers nevnt, at å være kostbar en stund kan være en fordel.

Verste er jo at han har jo prøvd seg før også, når jeg tenker på tidligere episoder.Men jeg har jo ikke skjønnt eller tenkt i de baner før.Han har jo bare vært en "av gjengen".Før det gikk opp for meg hvor hærlig han egentlig er..Morsomt! :) Dessuten vet jeg også han _værtfall tidligere_ har holdt på med xen sin...Hmm. Men det er en annen sak. Jeg skal prøve meg likevell jeg! ;)

Annonse

Gjest Elextra

Et evig dilemma det der - vise sin interesse eller gjøre seg litt kostbar?

Jeg har ikke særlig sans for spillet ved å gjøre seg kostbar, men du trenger jo ikke være pågående heller. Tror jeg ville valgt en gylden middelvei og sendt en liten sms etter noen dager. Ikke foreslå å treffes i første omgang, bare takk for sist på en hyggelig måte. Så inviterer du jo ham til å svare om han føler for dét.

Menn er forskjellige, og det er ikke lett å vite hva slags tilnærminger dette eksemplaret foretrekker. Har selv både venner som misliker spill og liker at kvinner tar kontakt når de ønsker, og andre som absolutt foretrekker at kvinner vekker jaktinstiktet og spiller litt "hard to get".

Vi er venner på fb fra før av ja :) Tror faktisk han har nr mitt fra før av, for synes jeg minnes en gang på byen at han ringte meg for å høre hvor jeg var. Men har ikke nr loggen fra da lengre, men syntes jeg kjente igjen nr da jeg snoket på profilen hans :) Er ikke sikker, men det var absolutt noe kjent med nr hans

Hei igjen!

Jeg ser du skriver at han er pålogget på fb hele tiden.. hva med å chatte med han? Jeg synes det er litt mer uformelt enn at du har sjekket opp nr hans og sender en sms. Vent til torsdag eller fredag, og hvis du ser han pålogget så sier du hei og tar det derifra :-)

Lykke til og hold oss oppdatert da :-)

Mallan1365381102

Åh, hun hørtes veeeeldig intens ut! Så jeg skjønner godt at du ble kvalt og mistet interessen ja! Sånn er slett ikke jeg.men tror på det du sier,og som ellers nevnt, at å være kostbar en stund kan være en fordel.

Verste er jo at han har jo prøvd seg før også, når jeg tenker på tidligere episoder.Men jeg har jo ikke skjønnt eller tenkt i de baner før.Han har jo bare vært en "av gjengen".Før det gikk opp for meg hvor hærlig han egentlig er..Morsomt! :) Dessuten vet jeg også han _værtfall tidligere_ har holdt på med xen sin...Hmm. Men det er en annen sak. Jeg skal prøve meg likevell jeg! ;)

SLik tenker jeg det.

Er det ment så er det ment. Kast deg ut i det og ring.

Så går det ikke din vei, nei, da hadde det aldri gått den veien heller.

Liker han deg og ønsker noe mer så sier han med iver ja.

Ikke mer komplisert enn det.

Man må åpne seg litt, man kan ikke aldri risikere seg, da får man jo ingenting.

Og slik som "den" helgen hørtes ut så vil jeg nok regne med at han liker deg...slik du liker han.

Bare ring i steden for å pine deg selv.

Å spille kostbar kan føre med mange problemer og lage kvalm.

Jeg er uenig med Mallan her. Det har vært flere menn som kunne ha hatt en sjans hos meg tidligere men som har "kvelt" kontakten ved å ringe/sende sms for tidlig og for ofte.

Mitt råd: chat med han på fb, evnt send en sms, men vent til torsdag eller fredag :-)

Jeg hadde sendt han en sms, og tatt det derfra. Det trenger ikke være mer enn takk for sist og at du hadde det koselig :o) Men etter å ha sendt en melding venter du på svar, ikke pøs på liksom.

Har ikke tenkt å pøse på nei.Bare "takk for sist"......kanskje "planer for helga da?" Æsj, vet ikke altså. Det som er mest ekkelt,er hvorfor ikke HAN har tatt kontakt.Har hørt av de som kjenner han godt at han er sjenert til vanlig da.Tenker at det kan ha noe med saken å gjøre kanskje...

Et evig dilemma det der - vise sin interesse eller gjøre seg litt kostbar?

Jeg har ikke særlig sans for spillet ved å gjøre seg kostbar, men du trenger jo ikke være pågående heller. Tror jeg ville valgt en gylden middelvei og sendt en liten sms etter noen dager. Ikke foreslå å treffes i første omgang, bare takk for sist på en hyggelig måte. Så inviterer du jo ham til å svare om han føler for dét.

Menn er forskjellige, og det er ikke lett å vite hva slags tilnærminger dette eksemplaret foretrekker. Har selv både venner som misliker spill og liker at kvinner tar kontakt når de ønsker, og andre som absolutt foretrekker at kvinner vekker jaktinstiktet og spiller litt "hard to get".

Klart det er forskjellige oppfatninger av det der.Kommer jo helt an på personen.Jeg personlig hadde jo blitt helt vill her,om han hadde tatt kontakt med meg.Så for min del trenger ikke han å spille kostbar hvertfall.Hehe :o) Jaggu ikke lett å vite,nei.Får bare ta en sjangs og se hva som skjer....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...