Gå til innhold

Hodesus

lurerpådetteblantannet

Anbefalte innlegg

lurerpådetteblantannet

Jeg er ei frisk "jente" på 35år.

I snart en uke nå har jeg hatt "sus" i hodet, kan nesten beskrives som om at jeg har slått hodet, eller ristet det.

Ellers føler jeg meg i fin form.

Jeg våknet med susete hode en natt, og da hadde jeg også litt vondt i nakken, men nakkestivheten har gått over.

Hadde en episode med nakkestivhet etter og ha sovet i dårlig stilling en natt for 2 uker siden, og dette har hendt tidligere, men aldri hatt dette hodesuset før.

Hodesuset har ikke blitt værre, men er forholdsvis konstant/er der hele tiden.

Som sagt ellers frisk, bruker ingen medisiner, når jeg fått målt blod trykk tidligere har det vært "normalt" eller litt lavt.

Er dette noe og bekymre seg fot?

Bør jeg få det sjekket, eller vil det sannsynligvis gå over?

Hva kan det skyldes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355451-hodesus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier sus? Har du øresus sammen med ubehag i hodet som smerter eller trykk? Er du svimmel?

Jeg vil nok tro at plagene dine har med nakken å gjøre - at du har spenninger eller låsninger i ryggraden.

Om det ikke går over innen en uke eller tok, synes jeg du burde ta en tur til fastlegen din.

Tviler på dette har med blodtrykket ditt å gjøre siden det er konstant sus og du sier du har litt lavt trykk. Da ville det jo være naturlig å få svimmelhet og øresus ved å f.eks. rese seg fort opp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355451-hodesus/#findComment-3054551
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...