Gå til innhold

Forholdet sliter meg ut

Gjest Helt uten nick i dag, 011110

Anbefalte innlegg

Jeg stoler ikke på ham, verken emosjonelt eller økonomisk

Han er umoden.. Tror han kan leke seg gjennom livet og at "alt ordner seg".. Ja, det gjør kanskje det, hvis man stikker, hver gang det tordner..

Han er makelig.. utsetter alt.. venter til det "stormer" rundt ham.. da gjør han "alt" på en gang.. og ingen ting blir ferdig..

Han er uforsiktig.. er ikke så farlig om det går i stykker.. kan jo kjøpe nytt..

Også hvis noe blir rotet bort..

Har to biler.. ingen virker

Fri oppdragelse på sine barn.. Kritiserer min oppdragelse av mine barn

Er sjalu.. Nekter å høre noe om min fortid

Kan ikke godta at jeg og eksen samarbeider godt om våre barn

Gjør ingen ting i huset. Tv er hans beste venn..

Tenker kun på sex.. Sex løser alt...

Yess.. dette er min kjæreste

Sunt forhold? Neppe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355476-forholdet-sliter-meg-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tenker bare.... at det må være søren til sex!!

Hehe, ja, det er faktisk ikke så værst.. ;)

Neida.. Jeg skreiv dette, litt for å få ut frustrasjon, litt for å se selv hva jeg skriver.. om hvordan forholdet faktisk er, og dels for å få et spark bak fra andre, på at dette ikke er liv laga..

I dag gikk han visst hjem fra jobb, sa han, fordi han var så lei seg.. Blir virkelig penger i kassa av sånt...når man i tillegg er selvstendig næringsdrivende... -Og i går kom betalingspåminnelsene dumpene ned i postkassa hans...

Blir litt nysgjerrig på hva du falt for in the first place? Uansett høres det ikke ut som dere har det godt sammen, og som de andre her er jeg av den oppfatning at livet er for kort til å leve med noen man ikke trivs sammen med.

Vi har vært sammen en stund da og visst hvem han har vært før det..

Vel.. en ting er når man blir kjent med et menneske, og kun er kjærester. Han er veldig snill og heller ikke værst å se på. Har en del venner og er "likandes" og positiv.

Så er det sånn, at når man kommer litt mer innpå et annet menneske, ser man gjerne litt mer hva som er baksiden av medaljen også..

Ble vel advart på at han er makelig, men tok jo ikke det så seriøst.. liker å dømme selv..

Annonse

Vi har vært sammen en stund da og visst hvem han har vært før det..

Vel.. en ting er når man blir kjent med et menneske, og kun er kjærester. Han er veldig snill og heller ikke værst å se på. Har en del venner og er "likandes" og positiv.

Så er det sånn, at når man kommer litt mer innpå et annet menneske, ser man gjerne litt mer hva som er baksiden av medaljen også..

Ble vel advart på at han er makelig, men tok jo ikke det så seriøst.. liker å dømme selv..

Synes det er lurt å "dømme selv". Nå har du gjort det, og dommen er...???

..at han er makelig... utsetter det meste.. og gjør meg bekymret...

Da blir neste steg å finne ut om du klarer å leve videre med det - så sant han ikke klarer å forandre seg.

Klarer du ikke det, så skal du heller ikke gjøre det.

Selvsagt kan dere forsøke familieterapi først :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...