Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på 32 år. Jeg har det siste halve året ikke blitt "våt/kåt". Jeg trodde at det kom av lenger tid uten sex og at jeg har lagt sexlivet mitt på hylla de siste 3 årene. Så traff jeg en mann på sensommeren og vi har det bra på alle måter, men jeg er så lite kåt at jeg blir lei meg og frustrert. Vi ligger inntil hverandre og koser på alle måter og har det bra med det, men jeg vil ha samleie og nyte det. Vi har samleie, men jeg kjenner ikke noe og føler ikke meg våt. Vi snakker om det, men jeg sier ikke at jeg ikke blir ordentlig våt eller nyter sexen. Jeg har aldri følt glede eller nytelse ved sex, men har prøvd i alle år å ha samleie. Jeg elsker nærheten, men jeg vil også føle nytelse. Nå vet jeg ikke lenger, kunne ha tenkt meg å leve uten sex, men jeg vet at jeg har funnet mannen i mitt liv.

Når jeg leser det jeg har skrevet, ser jeg at jeg må prate med han om det og ikke være redd for at han skal tro det er han jeg ikke tenner på. Jeg tenner ikke på noen, er ganske så A-sexuell.

Har noen et råd eller tre til meg. Nei, jeg skal ikke bytte ut mannen, det hjelper uansett ikke ;-). Han er forresten fornøyd med sex ca. 1 gang i uka, slik vi har nå, men sier ikke nei takk til mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355485-blir-ikke-v%C3%A5tk%C3%A5t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...