Gå til innhold

Vondt i magen.... Haster..

Anbefalte innlegg

Gjest bergensis

Forsøker i dette forumet også...

Hadde etter mine berekningar EL på tirsdag 18/9. Me har jobba ganske intensivt :) for å bli gravide denne perioden. No er det altså 21/9, og eg har ganske vondt i magen. Det liknar litt på mensenvondt, men det sitter mykje lengre ned- like over skambeinet (forressten eit ekstremt stygt navn!!).

Skjønnar ikkje heilt kvifor eg skal ha sånn vondt. Det er jo lenge til mensen, og dersom ting har klaffa denne gongen, skulle eg jo ikkje merka noko til det enno...

Eg er 24 år og har ikkje vore gravid før.

Takknemmelig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35549-vondt-i-magen-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Är du säker på att du hade ägglosning den 18/9? Kanske det är ägglossning som du har nu 3 dagar senare. Vad dina smärtor kommer sig utav är inte lätt att veta, men en teori kan ju vara att det kommer pga ägglossning. Ägglossningssmärtor beskriver vi kvinnor olika, så det finns alltså chans att det är detta som du har.Har också hört om blödning i samband med att det befruktade ägget fäster sig inne i livmodern men ej att dettta skulle gje smärtor. Kanske så är fallet för dig? Du får avvakta och se hur detta utvecklar sig. Jag önskar dig lycka till!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35549-vondt-i-magen-haster/#findComment-136582
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...