Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter fødsel i desember (09) har jeg blitt plaget med smerter i knærne og i venstre håndledd. I knærne er det skjærende smerter når jeg setter/reiser meg. Er ikke hoven, rød o.l og er ikke smerter ellers, kun når jeg setter og reiser meg opp fra feks sofa, toalettet, sitter på huk o.l

I håndleddet er det vondt når jeg belaster det ved feks støtter meg på håndflaten og litt stikkende smerter nå og da når jeg holder hånden i ro.

Har vært hos lege men han fant ikke ut noe...

Noen som har vært borti lignende og vet hva det er?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355525-smerter-i-ledd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo en stund siden nå. Min første tanke var at du kanskje spente deg og belastet disse leddene da du fødte - at det er betennelsestilstander du har fått. I og med at dette ikke gir seg, synes jeg det ville være på sin plass med en nærmere utredning. Henvisning til f.eks. røntgenundersøkelser, eventuelt spesialister som fysikalsk medisin, ortopedi eller reumatologi. Eller kanskje det holder med en fysioterapeut i første omgang egt.

Akupunktur er og effektivt mot ledd/muskelsmerter (egen erfaring).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355525-smerter-i-ledd/#findComment-3054546
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...