tornerose123 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei Jeg er kjempe allergisk, mot masse matvarer, pencilin, antibiotika, støv, midd, pollen o.s.v Det som er utrolig vanskelig er at jeg ikke vet hva slags matvarer jeg ikke tåler. Dette fordi jeg reagerer lenge etterpå. Jeg har spurt om jeg kan bli testes for hva slags mat jeg ikke tåler, men har fått svar at slikt tar alt for lang tid og er veldig kostbart. Jeg sliter veldig fordi jeg hovner opp i kroppen, spesielt hendene, leppa, svelg og ansikt. Har skrevet opp det jeg spiser men i perioder hovner jeg ikke opp i det hele tatt og andre ganger hovner jeg opp hele tiden av de samme matvarene. Er det andre som har erfaring med dette? Legen min tar dette ikke serisøst synes jeg. Eneste jeg har blitt sendt til er hudlege og han gjorde ikke noe med det. Bare testet meg for de samme testene som jeg har blitt testet for hundre ganger før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355603-hovner-opp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.