Gå til innhold

Vorte lignende utvekster rundt "pubis hårene" pe

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har de siste 6mnd fått noen vorte lignende utvekster rundt nedre del av penisskaftet. Vortene eller prikkene har bare blitt mer utbredt, de blir flere og flere.

Har vært hos lege, men han sa jeg bare skulle vente å se om det gikk bort av seg selv..

Her er bilde: http://img832.imageshack.us/img832/2169/56dfg873eyh.jpg (er ikke noe ekkelt)

Håper på svar! Er veldig sjenerende.

Fortsetter under...

Bildet ditt er litt uskarpt, så jeg er litt usikker på hva dette kan være. Har du smerter, kløe, svie? Er utvekstene ømme eller betente?

Det første som slår meg, er irriterte hårsekker eller talgkjertler. Jeg tror dette kommer til å gå bort av seg selv, og jeg tror ikke det er noe å være bekymret for.

Mvh Legestudent

Gjest mikkeal

mollusker?

hvis det er det kan du få noe greier du smører på fra legen

er lettere å bli kvitt enn kjønnsvorter

hvis det er mollusker går de bort av seg selv til slutt, men kan gå fortere når du smører på et middel fra legen...

Trolig moluskler eller kondylomer/kjønnsvorter. Moluskler har ofte et krater (senkning) i midten, det er vanskelig å se om det er det på bildet ditt. Begge deler er smittsomt og jeg synes du skal oppsøke en hudlege for å få vite hva dette er og hvordan dette skal behandles.

Jeg har vært hos legen, han sa det ikke lignet på mollusker. Er ikke sånn grop med hvit inni heller.

Verken svir eller klør.. Er bare veldig stygt.

Har hatt kondulymer, men detter har jeg behandlet. Har prøvd å smøre det samme middelet som var mot kondolymene på utvekstene, til ingen nytte..

Finner ingenting på nettet, legen vet ikke og det blir bare fler og fler.

Jeg har vært hos legen, han sa det ikke lignet på mollusker. Er ikke sånn grop med hvit inni heller.

Verken svir eller klør.. Er bare veldig stygt.

Har hatt kondulymer, men detter har jeg behandlet. Har prøvd å smøre det samme middelet som var mot kondolymene på utvekstene, til ingen nytte..

Finner ingenting på nettet, legen vet ikke og det blir bare fler og fler.

Har du hatt kondylomer tidligere er det nesten garantert at det er det du har fått en ny runde av. Det er derfor en stor fordel at du oppsøker hudlege som behandler disse. Noen ganger hjelper ikke overflatebehandling med kremer, de må brennes/skjæres vekk da viruset ofte sitter noe lengre ned i huden.

Annonse

Trolig moluskler eller kondylomer/kjønnsvorter. Moluskler har ofte et krater (senkning) i midten, det er vanskelig å se om det er det på bildet ditt. Begge deler er smittsomt og jeg synes du skal oppsøke en hudlege for å få vite hva dette er og hvordan dette skal behandles.

Det ligner ikke på kondolymer i det hele tatt. De er ikke hvit, men hudfarget/rødaktig. Nærmeste hudlege er 80mil unna..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...