Gå til innhold

Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest Agnethe2

Jeg undrer meg veldig over en venn av meg, jeg har ikke kjent han så lenge men stiller store spørsmål ved hans oppførsel. Han er perfeksjonist og skal være BEST i alt, han er ekstremt opptatt av janteloven og mener at ingen slår han i NOE og hvor bra han er mot andre mennesker. (Jeg er enig i at janteloven kan være noe dritt) Han er veldig opptatt av oppdragelse, moral og holdninger i samfunnet. Noe de fleste mangler etter hans mening. Man skal behandle mennesker slik man vil bli behandlet selv sier han bestandig. Høres jo flott ut, men... han bedrar kjæresten sin og har gjort det lenge, hun har oppdaget utroskapet hans en gang og jeg vet at hun har sagt til han at hun fortjener såpass respekt at hvis han ikke er nok glad i hun og vil være utro igjen så må han gjøre det slutt og la hun gå videre. Han har lovet og hun tror på han.

Han snakker ofte om hvor feil det er å flørte med andre når man er i et forhold og at hans dame skal være en enmannskvinne. Jeg observerte han sist han var på byen da vi var på samme uteplass, han flørtet villt med masse damer og ble faktisk med en av de hjem etterpå. I fylla skriver han perverse meldinger til venninner (har også gjort det til meg)han skriver at han er så kåt osv..

Han har jo en sinnsyk dobbeltmoral og jeg synes fryktelig synd på kjæresten hans. Hun tror det var et engangstilfelle som han angrer bittert på da han var utro og at hun har funnet drømmemannen som er så flink og har så gode holdninger. Han er nesten 40 år og hun en god del yngre så hun kaster bort tiden sin på han.

Hvordan er det mulig å ha en slik dobbeltmoral? Jeg blir helt kvalm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355689-er-det-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...