Gå til innhold

Jomfruproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest Kagjeregno

Hei!

Min nye kjæreste er jomfru tross at hun nærmer seg tredve.

Selv om hun er våt og har lyst på meg, så knyter hun seg. Hun blir derfor veldig trang, og det hjelper ikke at jeg er over snittet i størrelse.

Jeg er usikker på hva som er en lur fremgangsmåte.

Det er naturlig for meg å være forsiktig og ikke presse for hardt, men jeg er redd for at det ikke er nok. Om vi hver gang tar det med ro, så blir det fort en negativ spiral hvor det er ubehagelig for henne og hun knyter seg mer neste gang og det blir enda mer ubehagelig.

Men tanken på å bare presse hardt og få det overstått er ikke særlig bedre. Jeg ønsker jo ikke å gjøre henne vondt.

Jeg har vært sammen med litt forskjellige jenter, men aldri med en jomfru før. Dette er derfor nytt for meg, og derfor spør jeg dere jenter som jo har vært gjennom første gang, om dere har noen gode råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35571-jomfruproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Syns du gjør det riktige jeg,men å alltid være forsiktig,men..

...min erfaring fra første gang,var det samme som hennes.Jeg var dritnervøs,og spente meg skikkelig.Men typen min gjennomføte(forsiktig selvsagt)samleie alikevel(med min vilje),og erfaringen var at det ble bedre å bedre for hver gang.Mener å tro at kjæresten din kommer til spenne seg like mye hver gang,fordi hun aldri har prøvd sex før,og da selvsagt blirnervøs.Hva med å bare prøve en gang alikevel?Presse litt hardere?Det er ikke så vondt at en dør av det,dessuten kan en ta "pauser",eller prøve mer neste dag(:

Uansett,lykke til.Du virker som en god mann,så tar slikt hensyn(ikke alle gjør det nå til dags)(o:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35571-jomfruproblemer/#findComment-136635
Del på andre sider

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Det er flott at du er hensynsfull mot kjæresten din og tenker på hennes beste!

Å fjerne jomfruhinna kan skje på mange måter. Du kan gjøre det hardt og brutalt, men det gjør vondt for de fleste. Det kan også hende dere må prøve noen ganger før dere lykkes. Å presse litt og litt, kan gjøre mer vondt enn den butale varianten.

Eller hun kan fjerne den selv. Enten ved å bruke fingrene eller en tynn dildo, godt innsmurt med glidemiddel. Fordelen er at dere fjerner koblingen mellom penis og vondt. Hun kan da selv ha full kontroll over hele hendelsesforløpet og selv tøye smertegrensen.

Er jomfruhinna spesielt gjenstridig og tykk, kan det være en fordel å søke profesjonell hjelp hos en gynekolog som åpner hinna ved å lage små snitt i den. Uansett hvilken metode dere velger ønsker jeg begge lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35571-jomfruproblemer/#findComment-136660
Del på andre sider

Gjest not to say

Jeg var i samme situasjon som kjæresten din. "Gammel jomfru" med tykk jomfruhinne. Kjæresten min elsket meg over alt på jord, og er verdens snilleste gutt. Han ville for enhver pris ikke gjøre meg noe vondt. Så vi ventet med samleie... og ventet... og ventet. Det bygget seg opp en nervøsitet i meg som ti ganger overgikk tannlegeskrekken min. Da vi endelig gjorde det, gjorde det vanvittig vondt, sikkert mest på grunn av de psykiske spenningene. Fremdeles har jeg problemer med samleie.

Mitt råd er å ikke vente for lenge. Hun vet at du er glad i henne, og hun vet antakelig at det kommer til å gjøre vondt. Kommer hun bare gjennom den første gangen med _fysisk_ smerte, vil det bli bedre seinere. Det virkelig farlige, er hvis hun begynner å få slike psykiske sperrer som jeg har fått.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35571-jomfruproblemer/#findComment-136882
Del på andre sider

Første gang jeg skulle ha sex gjorde det ulidelig vondt i begynnelsen, men jeg visste jo at det bare er snakk om en bitte liten stund, så er det derimot bare deilig.

Bruk lang tid på å kose til hun virkelig har lyst på deg, så lar du henne overta føringen. Det som fungerte for meg var å sette meg på kjæresten min, da kunne jeg bestemme i hvilket tempo, hvor hardt og hvor lenge jeg skulle prøve. Det er også noke psykisk i å "selv påføre seg smertene" og at du gjør det. det viktigste er likevel at dere snakker sammen og at hun ikke føler seg presset, men vet at du elsker henne og har lyst på henne.

Lykke til, dere får det nok til, og da har dere noe å glede dere til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35571-jomfruproblemer/#findComment-136980
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...